Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuseksi parisuhteessa - vaikea kysymys

Vierailija
04.03.2009 |

Ei suuseksi ole mikään pakollinen osa seksiä, kuten ei vaikka bondage, anaaliseksi tai doggystyle... Harmillistahan se on, että miehellesi turn off on suuseksi, useimmiten se ON kuitenkin aika tavanomaista ja kummallekin kivaa. :/

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jo useamman vuoden naimisissa oleva aviopari. Meillä menee muuten ihan hyvin, mutta kaipaan rakastelussamme myös suuseksiä. Mieheni ei siitä pidä, ei sitä anna eikö halua ottaa vastaan. Onko kellään muulla samaa kokemusta? Kysyin seksiosiossa asiaa ja sain vastaukseksi, että "et voi olla vaimo, jos ei ole suuseksiä" . Toinen vastaus oli, että mies on varmaan homo, nörtti tai insinööri.

Tämä on minulle melko kipeä asia. Onko niin että kaikissa parisuhteissa suuseksi on osa rakastelua vai onko kellään samanlaista tilannetta kanssani, että mies ei siitä välitä. Tai että pariskunnista vaimo ei sitä halua.

Vierailija
2/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu varsinkin kun edellisessä suhteessa meni tässä asiassa halut yksiin. Mutta....meillä on miehen kanssa niin paljon asioita hyvin että tämä tuntuu loppujan lopuksi aika pieneltä ongelmalta jonka kanssa voin elää.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rakastaa suuseksiä sekä saavana että antavana :)

4/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kikkeli huulessa.

Vierailija
5/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet kyllä antavat... Mä oon aina kuvitellu että kaikki miehet tykkää suuseksistä molemmin puolin... =( Mutta kyllähän ilman sitäkin voi elää, teillä on varmasti muita juttuja mistä molemmat pitää... =)

Vierailija
6/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla ei ole lainkaan seksiä parisuhtessa, toisilla ei suuseksiä ja toisilla ei jotain muuta. Entä sitten?

Vierailija
7/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi tuntuu vähän siltä kun

olisi kikkeli huulessa.

Vierailija
8/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna miehelle, koska en vain pidä siitä. Maku ja haju ällöttää. Alkuun mies yritti antaa mulle, mutta se ei vain oikein toiminut, ennemmin häiritsi kuin kiihotti. Siispä jätettiin sikseen. Muuten seksi toimii loistavasti, leikitään leluilla yms. Mutta suuseksiä ei ole. Mies kaipaa joskus ja ehdotan maksullisia naisia. ;) Joskus kauan sitten sainkin hyvää yhdeltä entiseltä, mutta siitä on jo niin kauan, että en osaa enää edes kaivata. Yhdessä on oltu pian 10v.

Vierailija
9/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku trauma takana, huono kokemus vai joku muu. Kumma kun ei kumminkaan päin käy. Jos se on joku hygieniahomma, niin ehkä saisit sitä suihkussa, kylvyssä tai saunassa. :D

Vierailija
10/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli sama ongelma ennen..

tosin minä kyllä otin mieheltä suihin,mut hän ei halunnu mua nuolla..

sanoi,ettei ole koskaan kokeillu eikä haluakaan!

no hyväksyin asian ja unohdin koko jutun..

ja me ollaan oltu 4v. yhdessä..

ja usko tai älä,niin n.4kk sitten mies yllätti mut ihan täysin ja nuoli mua ihan kunnolla ekaa kertaa..voi sitä riemua! :D

ja hänkin tykkäsi siitä paljon ja nykyään haluaa nuolla mua joka kerralla.

kysyin kerran,mistä moinen muutos,ja vastaukseksi sain,että hän haluaa näyttää miten paljon oikeasti rakastaa mua..en tiiä vitsilläkö heitti,mut nykyään seksi tosi ihanaa!

Vierailija
11/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä molemmat antaa ja saa... mun on vaikea kuvitella seksiä ilman sitä että mies nuolis mua, sehän on kaikkein paras tapa saada... :) mut ymmärrän siinä mielessä miestäsi, että mä kauheesti hingu nuolemaan miestäni.. teen sen kyllä eikä se kamalaa ole, mut en sitä rakastakaan... mut jos se miehellesi on täysin mahdotonta toteuttaa (mikä on kyllä harmi ja kannattaa asiasta vielä keskustella).. niin pystyttekö kuitenkin tekemään muita kivoja juttuja ja kokeiluja? esimerkiksi hierontaöljy sormissa tuntuu aika lähelle suuseksiltä... entäs seksilelut, esimerkiksi sormeenkin vibran... niin ja kieleenkin saa vibran jos sillai on helpompi! ja entäs sitten suihkussa.. voisko siellä hyväillä... hierova suihku tuntuu aika samalta kuin suuseksi... et jos mies MUUTEN on kokeilunhaluinen niin riittäähän sitä kokeiltavaa seksin saralla!

Vierailija
12/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en siitä pidä ollenkaan, ja mieskin on vastaan. Joten ollaan keskusteltu asiasta. Seksi on hyvää silloin kun siitä nauttii molemmat, eikä mikään ole toiselle pakkopullaa.

Vierailija
13/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpyhuulessa?

Suuseksi tuntuu vähän siltä kun

olisi kikkeli huulessa.

Vierailija
14/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennakkoluuloisia ja estyneitä pikemminkin mun mielestä.

mutta sehän on vaan teidän asianne ja ongelmanne mitä teette.

iMeillä ei ole suuseksiä tse en siitä pidä ollenkaan, ja mieskin on vastaan. Joten ollaan keskusteltu asiasta. Seksi on hyvää silloin kun siitä nauttii molemmat, eikä mikään ole toiselle pakkopullaa.

Vierailija
15/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä kaikkea muuta kuin kokeilunhaluinen ja olenkin yrittänyt ymmärtää häntä, enkä ole painostanut mihinkään, mikä hänestä tuntuu ikävältä. Sitten humahti vain yhtä äkkiä tajuntaan, että tässä liitossa kenties ei koskaan saisi kokea sitä läheisyyttä, jonka mielestäni aiemmissa suhteissa tuli juuri niistä pikku leikeistä ja eritoten suuseksin saralla, Kun ei kuitenkaan sen takia haluaisi miestäkään vaihtaa!

Nuo hierontaöljyt voisivat olla ratkaisu pulmaan, vaikka mies varmaan vähän hämmästyy, jos sellainen ilmestyy makuuhuoneeseen. Vibroja en voi kuvitellakaan esitteleväni hänelle. No, tosin en ole niistä aiemminkaan saanut minkäänlaista kokemusta, kyllä rakastelut aiemmissa suhteissa ovat olleet kaikki ns "luomu"puuhaa.

Mies menee ihan lukkoon, jos millään tavalla yritän puhua seksiasioista, joten kyllä siellä taustalla täytyy olla jonkinlainen trauma. Kun vain tietäisi mikä, niin voisi yrittää olla ymmärtäväisempi.

meillä molemmat antaa ja saa... mun on vaikea kuvitella seksiä ilman sitä että mies nuolis mua, sehän on kaikkein paras tapa saada... :) mut ymmärrän siinä mielessä miestäsi, että mä kauheesti hingu nuolemaan miestäni.. teen sen kyllä eikä se kamalaa ole, mut en sitä rakastakaan... mut jos se miehellesi on täysin mahdotonta toteuttaa (mikä on kyllä harmi ja kannattaa asiasta vielä keskustella).. niin pystyttekö kuitenkin tekemään muita kivoja juttuja ja kokeiluja? esimerkiksi hierontaöljy sormissa tuntuu aika lähelle suuseksiltä... entäs seksilelut, esimerkiksi sormeenkin vibran... niin ja kieleenkin saa vibran jos sillai on helpompi! ja entäs sitten suihkussa.. voisko siellä hyväillä... hierova suihku tuntuu aika samalta kuin suuseksi... et jos mies MUUTEN on kokeilunhaluinen niin riittäähän sitä kokeiltavaa seksin saralla!

Vierailija
16/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, joka ei tykkää suuseksin saamisesta. Mies haluaisi ihan vängällä antaa minulle suuseksiä, mutten jostain syystä ole koskaan siitä välittänyt. Itse annan mielelläni suuseksiä miehelleni. Seksielämämme on hyvää ja vilkasta.

Vierailija
17/21 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, mistä seksipelistä on kyse

AP

Vierailija
18/21 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis kannata, seksiä voi harrastaa niin monin tavoin muutenkin. mielikuvitusta peliin,.

t. itse suuseksiä inhoava

Vierailija
19/21 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua antaa tai vastaanottaa oraaliseksiä, niin se siitä. Jos toinen osapuoli haluaa eikä koe voivansa olla suhteessa ilman oraaliseksiä, niin hänen velvollisuutensa on kertoa siitä ennen vakituisen suhteen alkamista. Oraaliseksi ei ole ihmisoikeus eikä kenenkään velvollisuus. Kuten ei seksi muutenkaan.

Vierailija
20/21 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavana puolena mielelläni,

harmillinen yhtälö