Jos nyt saisit poikavauvan...
Kommentit (28)
Halusin sen jo edelliselle, mutta mies ei suostunut.
voisin nyt harkita Veikkoa tai Onnia.
Ja nimiehdotukset ovat
Onni
Kasper(i)
Elmeri
Joku noista nimistä valitaan toukokuussa syntyvälle pojallemme.
Kiva, kun kerroit. Nyt suhtautumiseni tuohon nimeen muuttui oitis positiiviseksi sekin.
miksi kauniita poikien nimiä on niin vaikea keksiä? Itse keksin ainoastaan kauniita ulkomaankielisiä (ruotsalaisia, englanninkielisiä), mutta sitten mut leimattaisiin hienostelijaksi...?
Ja haluan kuitenkin kannattaa suomalaisia perinteitä.
Olis kyllä niin makeeta, kun olis taas yksi Reiska suvussa :-)
käyttämättä näistä perintönimistä on Wiljam (tai itse tykkäisin muodosta Viljam), sitten muita on Henrik, Patrik, Sebastian.. ja sitten saattaisi tulla ihan joku uusi:)
Toisiksi Martin ja Oskar. En vain tiedä missä järjestyksessä nuo kuulostavat parhaimmilta.
Emil on "itse keksitty", Martin ja Oskar suvussa kulkevia. Ja kyllä, on ruotsinkielinen sukunimi, ja ruotsi ensimmäisenä kielenä myös.
ihanuusjärjestyksessä:
Aarni
Oiva
Eero
Toiseksi nimeksi tulisi Sakarias.
sopisi sarjaan täydellisesti. Ikävä kyllä lapset on jo tehty eli joku muu kuin minun poikani saa tuon ihanan nimen.
Oiva tai Eino. Saa nähdä kesällä kuinka käy...
Eino-Einari...tai sitten Aarre-Armas
Mulle vauvan nimi on kehittynyt pikkuhiljaa raskauden aikana, ja siihen varmaan vaikuttaa sekin, millaiseksi luonteeksi vauvan miellän. Sitten pitää vielä katsoa, sopiiko nimiehdotus vauvalle vielä syntymän jälkeenkin. :)
Ei ole tällä hetkellä millään tasolla ajankohtainen asia.