Miehet - antakaa neuvoja
Mieheni hermostuu, jos lähestyn hänen intiimejä alueitaan.
Siis, jos annan edes viitteitä siitä, että pääni lähestyy häntä. Sormeilu on ok, mutta ottaisin niin mielellään suihin. Mutta mieheni ei tätä halua.
Kertokaa, mikä voi olla syynä?
Sen verran voin kertoa, että olen kai ihan tavallinen nainen, vaimo, jolla ei ole tarkoitusta pureskella miestään, joka ei ole siistimätön ja josta mies muuten on ihan kiitettävästi kiinnostunut.
Kommentit (11)
Mun exä ei myöskään antanut koskea suulla, huulilla tai kielellä kaluun. KOSKAAN :-( Taustalla oli trauma, jonka oli saanut edellisen tyttöystävänsä kanssa. Tytöllä oli tullut voimakas yökköreaktio ja oksennus ja siihen loppui heidän suuseksinsä - molemmilla varmaan loppuiäksi.
En koskaan voinut ymmärtää, miksei voida edes vähän kokeilla, vaikka saan antaa pusuja kalun päälle, mutta EI.
Sittemmin seuraavien miesten kanssa tätä ongelmaa ei koskaan ole ollut. Yleensä miehet kyllä nauttivat suuseksin saamisesta, mutta tosiaan poikkeuksiakin on, eikä seksissä tietysti voi toista pakottaa.
Oletko kysynyt mieheltä, miksi hän ei halua suulla koskettelua? Luulisi, että vaikka jännittäis niin siinähän saa uudella tavalla intiimin yhteyden kun jakaa jotain tuollaista. Mies voisi kertoa sulle tasan mistä tykkää ja mistä ei, jokainen mies kun on erilainen.
sekä peppuseksistä ja kaikesta erikoisesta. Lisäksi minulla on hyvä kunto, hyvä näkö(ei silmälaseja)ja iso muna. Mitä vikaa on insinööreissä?
homo, nörtti tai insinööri?
sekä peppuseksistä ja kaikesta erikoisesta. Lisäksi minulla on hyvä kunto, hyvä näkö(ei silmälaseja)ja iso muna. Mitä vikaa on insinööreissä?
Ei vaan, kunhan kiusaan, insinöörit on ihania!!
Olen insinööri ja pidän suihinotosta>>>sekä peppuseksistä ja kaikesta erikoisesta. Lisäksi minulla on hyvä kunto, hyvä näkö(ei silmälaseja)ja iso muna. Mitä vikaa on insinööreissä?
Me insinöörit pidämme vitseistä, jotka ovat muiden ammattiryhmien edustajille usein vaikeita hokata. Saa silti nauraa, vaikkei ymmärräkään.
Se että, hjuumorintaju on pakkanut kamppeensa ja häipynyt/i]
kirjoitit tykkääväsi olikin vain insinöörivitsi? näin mä vähän ajattelinkin.
mutta nyt taisitte unohtaa minun alkuperäisen kysymykseni. Olisin tosi kiitollinen kaikista neuvoistanne. AP
niin siis mikä ongelma? Ei tykkää, ei halua. Pitäskö kollektiivisen seksipalstan keksiä nyt miten saatas sut sinne ilman että se huomaa? Juota se känniin.
Sä olet sitten todella hauska. Ja osut tasakymppiin. Näinhän tuo on. Vaan kun ei tuo minun mieheni edes ryyppää, niin en pääse toteuttamaan sitäkään kautta haluani. Joten eiköhän juttu ole niin, että joko tyydyn kohtalooni tai etsin jostain uuden miehen.
niin siis mikä ongelma? Ei tykkää, ei halua. Pitäskö kollektiivisen seksipalstan keksiä nyt miten saatas sut sinne ilman että se huomaa? Juota se känniin.