Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea jäynää olet keksinyt/tehnyt exäsi pään menoksi tai muuten

Vierailija
03.03.2009 |

ollaksesi ilkeä tai kostaaksesi?

Nyt parhaat vedot pinoon!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia?

Vierailija
2/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kaikkea itseään kohtaan. Jos exä on ollut todella p-mainen, on vain parempi, että yritän päästä hänestä mahdollisimman pian eroon, myös henkisellä tasolla. Niin kauan kuin "kosto ja jäynä" pyörisivät päässäni, olisi hän myös mielessäni.

Keskittyisin mieluummin ihanan uuden elämän rakentamiseen; siinä "kostoa" tarpeeksi. Sillä kyllähän tuota miehenroikaletta jieltämättä ottaa päähän nähdessään minut iloisena ja menevänä ja onnellisena, vaikkei hän enää ole osa elämääni.

ollaksesi ilkeä tai kostaaksesi?

Nyt parhaat vedot pinoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menihän se. Ja koko mies saman tien.

Vierailija
4/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen mieheni vuoksi.

Vierailija
5/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämisestä ennen kuin se tiesi että minä tiesin.

Kateselin lehdistä kauniita koruja ja vinkkasin miehelle et olis kiva saada tuollainen sormus ja siihen sopiva kaulakoru.. yms yms..

Lauantaina pyysin vielä miestä tuomaan neljä vinkkupulloa "tyttöjen bileisiin" ja maksamaan mun meikkajan, kampaajan ja uudet vaatteet koska en ollut pitkään aikaan saanut mitään itselleni.. tähänpä se pässi suostui ilomielin..

Sitten koitti lauantai ja se sika tuli töistä kotiin, mistä olin kerännyt kamppeeni. Otin alkon pussin sen kädestä ja sanoin että Bileiden teemana on "Pääsin eroon pettävästä kusipäästä, Hyvästi mulkku" Kävelin ulos ovesta uusine kamppeineni ihaillen timanttisormustani:)

Vierailija
6/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni ei auta mikään yritit sitte mitä vaan mikään ei nappaa ja teet vaan ittes tyhmäks eli parasta itelles jatka elämääs ja ole onnellinen ehkä se kolahtaa myös koviten exään...

Vierailija
7/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

j Samoin kalliimmat ulkovaatteet ja esim. polkupyörän lapselle ostatan exällä vedoten rahapulaan vaikka oikeesti mulla oiskin rahaa. Pikkusummiahan nuo exän tuloissa on, toisin ku mulle (joku merkkitoppapuku voi viedä jopa 10% mun kk tuloista). Teen tuota koska exä ei auta muuten taloudellisesti niin paljon ku eroa halutessaan lupas.

Vierailija
8/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen aina yrittänyt olla kiva, ystävällinen ja mukava kaikin tavoin ja peitellä halveksuntani. Sitten kun harvoin näemme ja ex-poikaystävä kertoo jotain todella typeristä tempauksistaan, käyttäydyn mukavasti sillä tavalla, että hän jossain vaiheessa tajuaa, että oikeasti halveksin. Jostain syystä saan tästä tyydytystä. Ja jostain syystä tämä näyttää onnistuvan vuosi vuodelta paremmin. Hänellä on joku tarve näyttää, miten hyvin menee ja odotan vain aina hetkeä, että ilmenee, että näen hänen lävitseen. Onneksi emme tapaa usein, max. kerran vuodessa.

Vierailija
9/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luikki kuitenkin takaisin häntä koipien välissä ja minä ääliö vielä erehdyin ottamaan takaisin. Tein selväksi että jos enää koskaan erehtyy vieraan hameen alle, minä teen niin paskat ku vaan pystyn. No eiköhän taas käyny sen saman ämmän luona hässimässä jonkun ajan päästä. Sain tietää asiasta kundin työpäivän aikana ja tieto oli satavarma. Sain ihan hirveät raivarit, leikkelin saksilla varmaan tuhanneksi kappaleeksi tyypin kaikki lempipaidat ja housut (ne kalleimmat tietenkin) ja sen jälkeen pistin kundin pirun kalliit uudet stereot myös palaseksi...

Sen jälkeen soitin kaverille töihin ja sanoin että vittu jos uskallat näyttää pärstääs tässä rappukäytävässä...

Vierailija
10/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtynyt elämässä eteenpäin ja päästänyt hänet menemään.

Hän samoin.

Vierailija
11/12 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ettei oo yhtään rahaa ja tarvii saada lapselle vaikka lääkkeitä. Lääkekulut voi olla todelliset, mutta on mulla aina sen verran jemmassa rahaa että saan yhet antibiootit tai matolääkkeet ostettuu. Samoin kalliimmat ulkovaatteet ja esim. polkupyörän lapselle ostatan exällä vedoten rahapulaan vaikka oikeesti mulla oiskin rahaa. Pikkusummiahan nuo exän tuloissa on, toisin ku mulle (joku merkkitoppapuku voi viedä jopa 10% mun kk tuloista). Teen tuota koska exä ei auta muuten taloudellisesti niin paljon ku eroa halutessaan lupas.

Vierailija
12/12 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan