Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiivatulehdus ja kuukuppi, ei hyvä yhdistelmä :( mutta ei ole muutakaan

Vierailija
03.03.2009 |

Iskipä sitten pitkästä aikaa oikein kunnon ärhäkkä hiiva, ja alapää on ihan tohjona. Iho on rikki ja turvoksissa, ja kutiaakin aika lailla. Kuukautisten pitäisi alkaa hetkellä minä hyvänsä ja käytän nykyisin vain kuukuppia. Mutta miten tuonne kipeään värkkiin mitään kuppia änkeää kun sormella koskettaminenkin tekee kipeää. Toisaalta en haluaisi ostaa hiostavia muovisiteitäkään, eipä nekään muistini mukaan hiivatulehduksen aikana mukavilta tuntuneet. Taitaa olla tuskallisia päiviä edessä minulla :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainaki tykänny niistä tosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla