Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BMI nyt 24 ja olen läski

Vierailija
03.03.2009 |

Vielä kuukausi sitten BMI:ni oli 25 ja olin mielestäni lihava. Nyt BMI on 24 ja silti olen mielestäni liian lihava. Haluan laihtua niin, että BMI:ni on 23. Mutta siltikin olen mielestäni edelleen liian lihava.

Onko minun kiittäminen tätä sairaalloisen laihaa naiskuvaa? Miksi minä, normaalipainoinen nainen, olen jatkuvasti tyytymätön painooni ja haluan laihduttaa.

Any comments? Onko muita, joilla BMI 24-25 on omasta mielestään liikaa painoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä olen liian kookas. Tai ainakin löysä jos en nyt mikään läski kuitenkaan. Paras paino noin esteettisesti minulle olisi 53-57kg. Siihen on vain kolmen lapsen jälkeen todella vaikeaa päästä takaisin. Elämäkin on muuttunut sen verran että sitä syökin nykyään säännöllisesti kun se ennen oli aina vähän niin ja näin tuon syömisen kanssa.

Vierailija
2/10 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 on ihana luku, sinne takaisin äkkiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastapa jotain kiinteyttävää liikuntaa niin ei tarvi tuijottaa BMI:tä. Kokeile vaikka Pilatesta.

Vierailija
4/10 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärönympärys on 78 cm. Ja se on liikaa. Normaalipainoisena tuntuu olevan vielä vaikeampaa laihduttaa kuin ylipainoisena. Kilot istuu todella tiukassa.

ap

Vierailija
5/10 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastapa jotain kiinteyttävää liikuntaa niin ei tarvi tuijottaa BMI:tä. Kokeile vaikka Pilatesta.

Viisi kertaa viikossa kuntosali, uinti, Body Pump, Spinning, sauvakävely, juoksu. Näitä vaihdellen monipuolisesti viisi kertaa viikossa.

ap

Vierailija
6/10 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kertaa viikossa kuntosali, uinti, Body Pump, Spinning, sauvakävely, juoksu. Näitä vaihdellen monipuolisesti viisi kertaa viikossa.

ap

T. Hyvävartaloinen BMI 25,1

Vierailija
7/10 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut aikaisemmin lihavampi?

ap

Vierailija
8/10 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut ja saavuttanut tuon ihannepainoni alarajan ja kumma juttu ettei tuota itse pidä itseään lainkaan hoikkana. Pukeutuminen tiukkoihin vaatteisiin ym. tuntuu vastenmieliseltä ja olo tuntuu tankilta. Vanhat vaatteet ovat telttoja (40-42) ja farkut pyörivät päällä, mutta silti peilikuva ei näytä hoikalta. Vaatteiden osto kummallista, kun ei voi olla niin pieni koko minkä minulle sopii??? vaan haen sen 40 ja se siitä. Olen terveellä istetunnolla varustettu äiti, mutta kyllä on kummallista tämä painon käsitteleminen.

Vierailija
9/10 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut ja saavuttanut tuon ihannepainoni alarajan ja kumma juttu ettei tuota itse pidä itseään lainkaan hoikkana. Pukeutuminen tiukkoihin vaatteisiin ym. tuntuu vastenmieliseltä ja olo tuntuu tankilta. Vanhat vaatteet ovat telttoja (40-42) ja farkut pyörivät päällä, mutta silti peilikuva ei näytä hoikalta. Vaatteiden osto kummallista, kun ei voi olla niin pieni koko minkä minulle sopii??? vaan haen sen 40 ja se siitä. Olen terveellä istetunnolla varustettu äiti, mutta kyllä on kummallista tämä painon käsitteleminen.

Peilistä minua katsoo edelleenkin se, jonka BMI oli 30 vuonna 2000. Silloin laihdutin ja muutos pysyy. Mutta tyytyväinen en ole. Sitä vertaa itseään misseihin ja malleihin, huomaa ettei kykene samaan kuin he. Ja kun huomaan, miten miehet ihailee laihoja naisia... Huokaus. Laihdutus jatkuu, jos kykenen.

ap

Vierailija
10/10 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino on pudonnut n. 5 kg normaalipainon sisällä BMI about 24 -> 22 ja ai että on hoikka olo. Kuntosali onmuokannut kroppaa erittain edulliseen sunntaan ja läskiäkin on sulanut. Vaatekoko on tullut alas 42 -> 38. Vielä on rölliä navan ympärillä ja hoikistuminen paljasti venyneen vatsanahan, mutta viis siitä, kun on taas vyötärö!

Mittaa siis 176 ja paino 72 -> 67 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme