Johan on sisaruksilla nimet
Uimahallissa oli neljän lapsen perhe, lapset Jasmin, Jesmiina, Jesper ja Janessa.
Kommentit (11)
Mä näin yhden isän noin parivuotiaan tyttären kanssa kaupassa ja kyllä nolotti sen isän puolesta, kun joutui huutelemaan tytärtään "Jasmiina, mennään tänne päin, Jasmiina!"
Nimi paljastaa vanhempien koulutus- ja elintason, suunnilleen missä ovat töissä ja missä alueella asuvat vuokralla. Plus että luonnollisesti kyseessä on myös suhteellisen nuoret vanhemmat, koska mitä alhaisemmasta sosiaaliluokasta tullaan, sitä nuorempana lapset tehdään.
Kerro sitten meidän tilanne. Nuorin tyttö on nimeltään Josefiina.
Mä näin yhden isän noin parivuotiaan tyttären kanssa kaupassa ja kyllä nolotti sen isän puolesta, kun joutui huutelemaan tytärtään "Jasmiina, mennään tänne päin, Jasmiina!"
Nimi paljastaa vanhempien koulutus- ja elintason, suunnilleen missä ovat töissä ja missä alueella asuvat vuokralla. Plus että luonnollisesti kyseessä on myös suhteellisen nuoret vanhemmat, koska mitä alhaisemmasta sosiaaliluokasta tullaan, sitä nuorempana lapset tehdään.
Minä en ja siksi olenkin valinnut omille lapsilleni aivan toisenlaiset nimet, jotka eivät varmasti aivan kaikista muista ole kauniit, mutta mitäs sitten.
Me kaydaan saannollisesti uimassa ja uskoisin etta meidan lapsista puhut, vai onko muillakin sama nimiliuta?
Mika lasten nimissa on vikana?
En olis uskonut etta nama tanne paatyy!
Toivoisin ettet retostelisi enempaa tietoja, kiitos vain!
mua taas puistattaa kaupassa kun joku huutaa Aadaa ja Eetua! Miten voi olla niin vaikea ymmärtää että ihmiset pitävät erilaisista nimistä?!
Miten niin?
3, minkä nimisiä sinunlapsesi ovat?
.
seuraavat kaksi heti perään, enkä kyllä ole mistään "alemmasta sos.luokasta" =o)
Mun pikkusiskolla on kans vähän tuontyylinen nimi, eli ei ne kaikki varakkaammat ole aina Eliaksia ja Ainoja...
Minusta ne on ihan kivoja nimiä.
Joo asuvat vuokralla, ovat nuoria ja tavalllisia duunareita.
Ainoa mikä häiritsee on, että minusta Jasmin nimi ei sovi vaalealle tytölle, jonka ripset ja kulmakarvatkin on vaaleat.