Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä sen tietää?

02.03.2009 |

Hei,

sanokaa te kokeneemmat, mistä tietää kun on toisen kerran raskaana? Meillä on yksi lapsi ennestään, joka on 9,5kk. Imetystä olen vähentänyt reilusti. Lapsi ei syö rintaa oikeastaan enää kuin aamulla. Ehkäisy ollaan jätetty pois, ja edelliset kuukautiset olivat ennen kuin rupesin odottamaan esikoistamme.

Eli jos kuukautisia ei edelleenkään näy eikä kuulu, mistä tiedän että olenko raskaana vai en??? Vai odottelenko siihen asti, että mahdollinen pahoinvointi alkaa? :D Tai tulee muita "merkkejä"?

Missä vaiheessa olette tehneet raskaustestin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoista sen huomaa melko nopeasti. Ainakin mun rinnat tulevat melko nopeasti aroiksi ja kosketuskipeiksi alussa. Voi tietysti olla vähän vaikeeta huomata sellaista jos imettää. Kyllä sun kuukautiset pitäis alkaa kohta jos et imetä enää kuin kerran päivässä, tai sitten se onkin erittäin tehokas suoja. Jos itse epäilet että voisit olla raskaana niin kannattaa testata. Osta joku halpa testi niin ei mee rahat hukkaan :)

Vierailija
2/2 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin tässä pohtinut että entä jos tulenkin raskaaksi heti kun ekojen menkkojen pitäis alkaa? Silloinhan ne ekatkaan menkat ei tule... =)

Alamahalla on tuntunut välillä semmoista "nipistelyä", mutta vain välillä. Ei usein päivän aikana. Sekin on pohdituttanut, että onko se sitä että menkat ois alkamassa vai mitä ihmettä?

Helpoimmalla varmaan pääsee ostamalla se halpa testi... =)

Meillä on vaan niin kamala vauvakuume mieheni kans....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla