+ + ENSIKOT maanantaina 25.9.2006 + +
VIIKONLOPUN LITINÄT JA LOTINAT..
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8415463&p=2&tmode=1&smode…
Kommentit (23)
Yllättävää nettipimentoa vietetty, kone jumahti ja pamahti :) Heti kurvailin tänne ku sain netin pelittämään, koukussako, ehei ;)
Viikonlopun pinon selailin pikaisesti vaan läpi ja yritän taas päästä juttuihin mukaan.
Ilmeisesti kaksi plussaa oli tullut, ONNEA ONNEA ONNEA plussanneille!! :o) liimat ja tarrat mukaan *heittää mukaan viuh*
En nyt tiedä mitä jorisisin..ulkona ku lumiukko. Ihanan kirpeä aamu tänään..pitäis varmaan koiran kanssa lähteä ulkoilemaan. Hirveässä flunssassa jo viikon kärvistelly...niisk!
Tarvisin hieman konsultaatio apua teiltä rakkaat kuumeilusiskot...Ovis oli laskujen mukaan pari päivää sitten, ihmettelenkin kuuluuko ovislimoja tulla useamman päivän ajan?? ihmettelin ku neljänä päivänä on lorahdellut tosi reilusti, välillä ihan paksua limaa, välillä ihan kirkasta vettä!! sit eilen pöllyyteltiin vielä varmistukseski, tuntui et hommasta ei tuu mitään ku munikset ja kohtu oli ihan sikakipeät. En meinannut saada unta ku jomotti alamahaa tosi inhasti...ihan ku tätikipuja olis olleet. auts! Nyt aamulla vielä ku venyttelin vihlas mahasta et piti äkkiä palata kippuraan... outoa!
Anteeksi vuodatus heti näin pimennon jälkeen...
Vilkutus kaikille *vilkvilk*
-aamuinen apila
[color=blueviolet]Jessis: mennään siis aikalailla samoissa! :) Tosin täällä taitaa täti jo kolkutella, kun lämmöt oli aamulla alhaalla! :( Tissit silti vielä kipeet, eikä menkkamaisia kipuja. Kiitos vaan luottamuksesta asiantuntemuksen suhteen! ;) Mulla siis lämmöt laskee joko edellisenä päivänä kuin täti tulee, tai samana tai vasta seuraavana. Yleensä niin, että tiedän siitä pelin menetetyksi. Sun oireet on kuitenkin lupaavat, joten *bd*!
Apila: noista limoista en valitettavasti paljon ymmärrä, mutta eikös monella ne lisäänny just plussa-kierrossa?! Ja noi nippailutkin voisi liittyä siihen toivottuun tulokseen! *bd*
Kiirettä pitää, joten palaillaan!
Killa kp 28/28-41
Uusi viikko taas, " enää" vajaa 6 viikkoa polikäyntiin.
Killaseni: Täällähän minä, on vaan jotenkin laiska olo ollut reissun jälkeen tän pinoutumisen suhteen. Juteltiin jo miehen kanssa että pitäiskös yrittäminen jättää siihen polikäyntiin asti... Tosin vaikeetahan sitä on olla ajattelematta ja sekstailematta kun kuitenkin päiviä seuraa... Katsotaan, kohta kuitenkin taas kirjoittelen täällä ku raivopäinen enkä saa mitään muuta aikaseks päivän mittaan! ;) Kiitti ku kaipailit, mukavaa tietää että kuitenkin on mielessä vaikkei ihan joka päivä kirjottaiskaan! Nyt meni kyllä sun intuitio tosiaan metsään, taidetaan olla jessiksen lisäks top3 listalla molemmat, eikös? Kunpa oiskin tärpänny heti alussa!!! Molemmilla!!!
Mooli se kasvattaa masuaan, lallallallallaaaa-aaaa! Mitenkäs oireiden laita? Oot varmaan jo kertonutkin mut en oo jaksanu noita reissun aikasia pinoja kovin huolella lukea... *häpeää* Huomasin että oot jo uskaltautunu o-puolellekin, hieno juttu! Kivaa kun kaipailet seuraksi tukkimaan, toivon tosiaan että pian oisin sun seurana! Ihan epätodellinen olo ettei enää olla " samassa jamassa" ... Eli pitää siis pikapikaa päästä perään!
ON: Nyt siis kp15 ja ke ois gynen käynti edessä. Saas nähdä mikä on tuomio, toivottavasti ei nyt ihan perseelleen ois tilanne tuolla alapäässä! (anteeks kaunis ilmaisu) Ihan kamalasti on kipristelyä ja vihlontaa taas alamasulla, mutta nyt oon kyllä taipunut siihen että ne johtuu tuosta papassa selvinneestä.. Toisaalta helpottaa kun tietää että niille on joku syy, kunhan nyt vaan olis jotain antibiooteilla tm. helposti hoidettavaa...No, se selvinnee pian! Nyt jatkan lusmuilua, tää päivä vielä vapaata, lauantainen sikakänni oireilee vielä! =)
mutta tulen pikaisesti ilmoittautumaan! Koopeet on nyt 24/33 (tosin viime kierto oli vain 30), eli tämä viikko on vielä odoteltava rauhassa ja ensi viikko on sitten piinan paikka, jos ei täti ole tullut. Olo on kyllä ihan normaali ainakin vielä. Mä kun en ole koskaan osannut kehitellä edes niitä kuviteltuja oireita vaan olla möllötän vaan kierrosta toiseen...
Limoista ja lämmöistäkään en osaa sanoa mitään, limat mullakin ihan mitä sattuu ja lämpöjä en juurikaan jaksa mittailla. Eli ihan mutu-tuntumalla mennään ja sen mukaisethan ne on sitten tuloksetkin (=tai siis mitään tulosta ei synny).
Nyt pitää palata töihin, mukavaa uutta viikkoa ja aurinkoista päivää kaikille! Täällä meillä päin ainakin ihanan lämmin syyspäivä!
Brooke
Täällä podetaan kans oikein kunnon flunssaa. Pari viikkoa on jo hieman aavistellut, niiskuttanut, aivastuttanut, mut eilen aamulla oli sit kurkku tosi kipee ja nenä vuotaa koko ajan ja yskittää.. Plääh. Sain sit saikkua (saikku haki saikkua ;)) kolme päivää. Kuume vaan ei meinaa nousta. 37.4 vasta ollu korkeimmillaan. Menis vaan pian ohi.. Vaikkakin kyllä tää kotona oleminenkin on ihan mukavaa kiireisten viikkojen keskellä.
[color=CD00CD]MaryRose:[color/] Harmittelut oviksen missaamisesta. Onneksi kuitenkin selvisi mikä oli, ettei ainakaan mitään vakavampaa. Mulla kans on ollu olo, että kaikki muut vaan kasvattelee mahoja ja vähän väliä kuulee uutisia puolitutuista, jotka on raskautunut.
[color=CD00CD]Nuutille[color/] hyvää Suomen matkaa. Voi olla, et tulee myöhässä, mut kuitenkin..
[color=CD00CD]Peipposka:[color/] Millos sun polttarit on? Vai tiedätkö vielä ite ollenkaan?
[color=CD00CD]Jessica:[color/] Oikein hyvältä kuulostaa nuo sinun oireet!!! bdbdbdbdbd
[color=CD00CD]Trixie:[color/] Ootko testaillu? Onko täti vielä eksyksissä?
[color=CD00CD]Maitikka:[color/] Mites sulla? Mikä tilanne? Ootko testaillu?
[color=CD00CD]Killa:[color/] Noi uudet vaatteet voi olla aika hyviä edesauttajia. Toivotaan parasta! bdbdbdbd
[color=CD00CD]Apila:[color/] Mä oon huomannu oviksen aikaan ton venyttelyjutun kans. Siis, kun venyttelee sängyssä, ni alamahasta vihlasee oikein kunnolla ja on pakko mennä äkkiä kippuraan. Mulla se ei oo ainakaan ollu siis mikään raskautumiseen liittyvä juttu, mut toivotaan, et sulla se ois just sitä!
[color=CD00CD]Siivousintoilijat:[color/] Haluisko joku tulla meillekin siivoilemaan. En oo jaksanu imuroidakaan moneen päivään.. Kaikki on ihan hujanhajan. Toivottavasti ei tuu ainakaan mitään yllätysvieraita!
Vilkutuksia o/ myös muille, ainakin [color=CD00CD]Mooli, Sara-Maria, Keiju, Lisbet, Meriheppa, Hoyt ja Titi[color/]. Ja kaikille muillekin, jotka ette viikonlopun aikaan ole linjoilla käyneet!
[color=00F5FF]Gallup:[color/] Ei oo eläimiä. Oon ite allerginen. Koira mulla oli teini-iässä, mut sit kun muutin kotoa pois ja koira jäi sinne, niin allergia on vaan pahentunut. En siis ainakaan tähän pieneen kerrostalokaksioon eläimiä halua, mut sit omakotitalon pihaan varmaan jonkunlainen elukki on otettava. Ehkä koira ja sit jotkut ankat tai vuohet vois olla kans kivoja.
[color=CDAD00]ON:[color/] Täti yllätti (?) sit perjantaina oikein kunnolla. Ihan ajallaan. Vaikka jo keskiviikkona sitä taisin epäilläkin, kun pientä tiputtelua alkoi ilmestymään. Kpt nyt siis 4. Ei mitään erikoista. Tätiä häädellään, jotta pääsen taas tikuttamaan ovista. Kävin mielenkiinnosta laskemassa äsken, et jos tässä kierrossa tärppäis, ni mikä ois la. Kesäkuun puolella vielä pysyis: 29.päivä kesäkuuta siis. Melkein juhannusvauva.
Nyt sohvalle potemaan tautia.. Taidan keittää kaakaota ja ottaa pari voikkaria!
*niisk* [color=1C86EE]Saikku[color/] *niisk*
../-viivat meni ihan väärälle puolelle... :( No, nyt on väriä ainakin!!!!
viikonlopun lemmikkigalluppiin: mulla on melkein eläintarha kotona, eli 2 hevosta, 2 kissaa ja koira. Enemmänkin ottaisin, mutta mies toppuuttelee vähän (ehkä ihan hyvä). Toiselle hevoselle on " häämatka" ensi kevääksi suunnitteilla, eli ainakin hevosvauva sitten ehkä tulee jos ei ihmisvauvaa! Nuo eläimet mun mielestä mkuuten auttavat aika kivasti vauvakuumeeseen, eivät tietenkään kokonaan poista sitä mutta pitävät sen kurissa, kun eläinten kanssa on niin paljon puuhaa ja niihin voi tyydyttää hoivaamisviettiään.
Mä olen ollut niin itsekäs, että jo nuorena päätin että ikinä en huoli allergista miestä, koska mulle olisi liian iso uhraus luopua eläimistä. Ilman miestäkin voi hätätapauksessa elää, mutta ilman eläimiä ei!!Tietysti tulevat lapset voivat olla allergisia, mutta toivottavasti silti voisi pitää ulkona asuvia eläimiä kuten hevosia. Ja kaipa se allergia on jonkin verran perinnöllistä, joten paremmat mahikset lapsillakin olla terveitä, jos molemmat vanhemmat ovat.
nyt on äidinkielen yo takanapäin. koeviikkoa silti pukkaa ja viiko päästä englannin yo. sen jälkeen seuraavat yo-kokeet keväällä.
mies tuolla nukkuu kun se tuli aamulla yövuorosta, niin sepäs onkin hyvä syy mun tulla tänne palstailemaan :)
Joku (sori en muista kuka) oli kattonu mikä olis mahdollinen la jos nyt raskautuis. Mä katon sen joka kierrossa :) Nyt se ois kans siel kesäkuun loppupuolella, mutta kun ovis meni metsään ni seuraavassa kierrossa olis sitten heinäkuun 11.! Ei se heinävauvakaan olis pahitteeks, jos ei juhannusvauvaa tuu ;)
Limoista sitä että voihan se olla niin, että ovis onkin ollut aiempaa myöhemmin, siitä limat. Vai olitko tikuttanut? Mulla noi limat on sellasia että tulee ovispäivänä + kaks seuraavaa päivää sellasta vanukasta että! Ja kuten joku, oliko se saikku vai brooke (en taaskaan muista), niin täälläkin mennään ihan mutu-tuntumalla, etten lämpöjä jaksa mittailla, ellei oo kuumeinen olo ja että limat saattaa joskus olla tulemattakin... mut luotan siihen et jos pupuilee noin kp10-20 edes joka toinen päivä, niin ovis on hyödynnetty :)
Voi ihunaa, brookella heppoja! :) Mä oon ikuinen hevoshullu, ollu pienestä asti. Minkäs rotusia koneja löytyy? :) Voisin tulla sinne ratsailemaan ja hoitamaan niitä. Ja vallan kivaa, jos heppavauvan saisitte :) Vielä kivempi olis sekä heppa että ihmisvauva :) Kasvais sitten yhdessä " isoiksi" .
täällä on kyllä kovasti flunssaisia ihmisiä, juokaa paljon teetä ja lepäilkää! syysflunssa on ikävä :/
bdbdbdbd killalle, olikos sitten jessikselle ja hmmhmmhmm. No voi rähmä kun taas menin unohtamaan, että ketä piinaili. No, kaikille piinailijoille super-peukutus!!! :)
Harmittelut tädin kestitsijöille.
Onkos teillä kellään muuten tietoa, että missä luuraa sellaset enskat kuin cerbera, ninnuliina-87, kepardiina? Kattelin tossa eilen enskalistaa ja mietin että onko nuo plussannu vai mitä? :)
No, alan nyt plugga lite svenska!
Hälsningar, Mary :)
mulla on kaksi kappaletta suomenhevosia, jotka ovat äiti ja tytär. Tuo tytär on mun oma kasvattama ja se täyttää jo keväällä 10 vuotta! Kamala kun aika on mennyt nopeasti! Eli pikkusisko tai -veli olisi tarkoitus laittaa sille tilaukseen. Olisipa söpöä jos sitten hevosen kanssa kasvatettaisiin mahoja yhdessä. Tulee kyllä aika paljon miettimistä sitten, jos joskus raskaudun, että miten saan järjestettyä hevosten hoidon ja liikuttamisen. Mies ei ole kauhean innostunut niistä vaan häntä kiinnostaa enemmän pyörillä kulkevat hevosvoimat...Hoitaa kyllä hevoset, jos mä olen poissa, mutta ei kyllä mene niiden selkään eikä kärryille. Ratsastaminenhan täytyy ainakin jossain vaiheessa lopettaa jos on raskaana. Ehkä kärryillä voisi ajella pitempään? Mutta en vielä pähkäile koko asiaa, kunhan sitä nyt ensin raskautuisi. Sekin tuntuu edelleen niin kovin kaukaiselta.
Täällähän oli oikein ¿vanhojen¿ enskojen ryntäys heti aamusta!
Jessis: mahtavia oireita =) Huomiseenko asti meinasit pidätellä testaamista? Jännää......
Killallakin jännät paikat. Älä älä vielä luovuta. Niin kauan on toivoa kun ei tätiä =)
Moi Naksu ¿ *vilkuttaa*, tsemppiä gynekäyntiin, toivottavasti sieltä saat uskonvahvistusta yritykselle =)
Saikulle terkkuja toiselta saikkulaiselta =) Flunssaa ei tällä enskalla ole, mutta töissäolo kävi ylitsepääsemättömäksi siellä olevien ongelmien vuoksi, joten tää ottaa nyt vähän etäisyyttä. Flunssaan tämä ikuinen luontaistuotefani ehdottaa sulle antiwir nimistä tuotetta. Tepsii ainakin meidän perheessä.
Sara-Marialle ja Merihepalle ihku-onnittelut plussasta!!!
Pahoittelut tädin yllättämille! *Halaa*
* Moolille vilkuttaa ahkerasti *. Kuinka moolimamma jakselee? Ultrakuulumisia odotellaan siis lokakuussa. Onnea asunnonmetsästykselle!
Lemmikkigalluppiin: vain villakoiria nurkissa =)
ON: Taas yksi gynekäynti takana ja homma etenee vauhdilla =) Olen nyt ahkerasti pistellyt itseäni sen 5 pv ja nyt sain vielä määräyksen pistää tänään ja huomenna. Keskiviikkona pistän sitten sen irrotuspiikin ja perjantaina tehdään inseminaatio. Aika uskomaton fiilis. Ja kun gynekin kehui että ¿onpa nättejä munasoluja¿ =) Nyt tarviin teidän kaikkien peukutuksia perjantaille =)
Terkuin
Afternoon
Päivät menee sellaisella vauhdilla, ettei meinaa perässä pysyä. Tästä samaisesta syystä on kirjoittelukin jäänyt vähemmälle... Yritän tällä viikolla ehtiä enemmän, koska muuten tuntuu, että putoan kelkasta. Kiitos huhuilijoille, ainakin Killalle! Tuli heti mukava fiilis, kun joku oli minutkin muistanut. Kun vaan vielä joskus olis niin paljon aikaa, että ehtis kaikille teille kommentoida. :)
Afternoonia haluan heti tsempata!!! Kuulostaa todellakin ripeältä toiminnalta. Pidän peukkuja päivin öin....
Tädin yllättäneille yhteishali. Kestitkää sitä eukkoa hetken aikaa, niin kyllä se sitten taas häipyy. Ja toivottavasti pysyykin poissa.
Piina-aikoja eläville isot tsemppivilkutukset! Nyt vaan pää kylmänä loppuun asti, niin ei tule testeihin turhia negoja.
Sairaslomalaisille pikaista paranemista! Ja Naksukin toivottavasti löytää ongelmaansa ratkaisun lääkäriltä, ja mahd. pian tietysti.
Vielä vähän OmaaNapaa. En ole perunut sitä keskiviikon lääkäriä, joten enköhän sinne sitten mene. Katsotaan sitten, mitä hän on mieltä ja millaisella suunnitelmalla ja aikataululla edetään. Mihinkään suuriin juttuihin tai hoitoihin en ole vielä valmis, enkä taida olla koskaan. Oma elämä on heittänyt vähän häränpyllyä ja nyt tuntuu moni muukin asia vähän epäselvältä. Olen yleensä elänyt kuin " enkeli" , ilman suurempia itseaiheutettuja katastrofeja. Nyt minusta on kuitenkin löytynyt se pikkupiru, joka tekee enemmän kuin ajattelee, tai ajattelee ainakin vasta jälkikäteen. En viitsi nyt tässä enempää avautua, mutta pää on kaikin puolin pyörällä. Mutta eiköhän sekin siitä vielä selviä. Kp-lukema on tälle päivälle 22. Suuria toiveita ei ole, koska ei se toivominen ole asiaa ennenkään auttanut. Katsotaan, mitä tulee.
Mukavaa päivän ja viikon jatkoa kaikille! Yritän ehtiä tänne taas huomenna, edes pienelle visiitille.
~dese~
Aftikselle peukut ja varpaat pystyssä myös täällä. Jospa se nyt onnisuisi...
Saikulle parantumisia. Muista juoda paljon lämmintä mehua.
Marylle onnea kirjoituksiin.
Killa ja Jessis piinailevat. Täällä myös yksi. Kp on nyt 27/26-28. Tätiä odotan paikalle (sillä pessimisti ei pety) ja jos ei täti tule niin testaan vasta loppuviikosta ;). Viikko oviksesta maha oli niin turpeena, ettei farkut meinanneet mahtua päälle ja ylämahassa oli outoa kipua. Pari päivää sitten taas tätioireet ilmenivät, joten nyt tässä ei oikein tiedä mitä odottaa. Eilen tuli pyyhkiessä ihan aavistuksen punertavaa (vaaleeta) limaa, joten uskoin tädin saapuvan yön aikana. Mutta nyt aamulla taas ei mitään... ja minun kierto on yleenstä tuon 26 päivää...
Naksulle tsemiä keskiviikon gyne käynnille.
Nyt en muista mitä muuta piti kommentoida, joten plussapölyä kaikille tasapuolisesti.
Fay
Pitihän täälläkin tulla pyörähtämään :)
Jessicalle *bd* - oireet kuulostavat " kamalan" lupaavilta :D
Marylle tsemppiä kovasti kirjoituksiin ja koeviikolle!
Apila ja Saikku - minullakin oli viime kierrossa tommosta vihlontaa. Itseasiassa kävin jopa hakemassa antibiootit virtsatien tulehdukseen (jota minulla ei sitten kuitenkaan ollut virallisesti). Mutta oireetkin kyllä katos tädin myötä. Oireet ajoittuivat just ovikseen... Outoa.
Pahoittelut ja lohtuhalit " täti-ihmisille" ja plussatuulia piinailijoille!
Omaanapaa: Kp 5/27-33? meneillään, joten vauvarintamalla hiljaisempaa. Olen sitäkin suuremmalla innolla nyt panostanut häihin. Tänään käytiin etsimässä vihkisormusta minulle. Osaa sitten olla hankalaa! Olen nyt niin kihlaani ihastunut, etten osaa sitä toista valita... Ongelmansa kullakin ;)
en ehtinyt vielä lukea viestejä, kun just tulin kotiin, mutta ensin tilannekatsausta. Testasin tänä aamuna, eikä vieläkään plussa, ei ollut epäilystäkään yhdestä viivasta! Olen vaan alkanut meittimään, että ehkä mulla oli ovis supermyöhään, noin viikko sitten kun tunsin kipujakin ja testasin melkein varman plussan ovistesteillä. Tällöin mulla olis oikea piinaviikko vasta edessä! Oletteko kuulleet, että vois ovuloida näin myöhään? Mulla se olis sitten ollut kp32 tai 33.
Niin menkat ei oo siis alkanut vieläkään, ja lämmöt on aamuisin koholla.
Moikka vaan kaikille tasapuolisesti!!!
Jessis meinaa vissiin vetästä plussan tässä kierrossa!?! Loistavat oireet!! Olitko muuten käynyt jossain tutkimuksissa?!? Vai muistanko ihan väärin?
Naksu: Oletko menossa ensikäynnille? Mihin?
On tainnut olla eläingallup, joten vastaan tässä välissä siihen. Meillä on 2 kissaa, tyttö ja poika.
Afternoon: bdbdbdbdbd tosi paljon bdbdbdbd. Mutta on kiva kuulla et joku muukin on tuossa vaiheessa, meille tulee aika samoihin aikoihin piinat. (Lue oma napa kohta)
Eli ON: Olemme kanssa päätyneet inseminaatioon. Olen nyt piikittänyt 2 päivää ja torstaina menen ultraan. Sitten näkee ja tietää lisää. Mutta ei varmaan mene kovin pitkälle sun inssistä. Kiva sit piinailla yhdessä!
Miten muuten Aftis on tuon siemennesteen kanssa? Unohdin ihan kysyä lääkäriltä, mut pitääkö miehen pidättäytyä ennen kun menee viemään oman tuotoksen? Kuinka pitkään? Onko tämä sun eka inssi?
Niin ja sekin tuli mieleen, et kun ne sen inssin tekee, niin pitääkö sen jälkeen olla jalat kohti kattoa loppupäivä vai voiko esim mennä suoraan töihin?? On niin paljon ollu kysyttävää lääkäriltä et ei mitenkään muistanu kysyy kaikkea. Mut onpa kiva kun täällä voin sit kysellä... =)
+++++
Pitkästä aikaan kirjoitelen (muistaakohan kukaan enään), kuitenkin kaikille kesän kuluessa plussaneille tasapuolisesti onnellista odotusta!
Ja uusiakin (ainakin minulle) on paljon, joten moikka vain kaikille!!
Taustasta sen verran että tuossa viime helmikuun hujakoille lopetin pillerit. Kuumeiluni oli melkoista eikä oikein miehen kuumeilun kanssa kohdannut... Mutta monien mutkien kautta oma nyytti olisi uudemankerran erittäi tervetullut!
Kiusana vain on pitkä(hkö) kierto. Aluksi oli kp:t 30-45 ja nyt huidellan jo kp57:ssa. Testattu on viiko siten nega, joten tätiä odotellessa. En oikein enään jaksa uskoa raskautumis mahiksiin ja lakanoitakin on heiluteltu aika harvakseltaa. Eli kaikki tädin piinaamat lähettäkää se tännepäin! Gynelle ajattelin aikaa varailla jos tällä viikolla ei vierailijaa näy. Menkkamaisia alavatsa tuntemuksia on kyllä ollut jo jonkin aikaa...
Sorry oma napaisuus mutta olen todella ulkona palstan tapahtumista. Yritäm pikkuhiljaa päästä kärryille niin voin paremmin kommentoida.
++++++++++säteitä kaikille tasapuolisesti =)
Mukavaa alkavaa syksyä kaikille niin ja galupiin kaksi kissaa löytyy ja löytyisi varmasti paljon muitakin eläimiä jos itse saisin päätää.
-hapö-
[color=blueviolet]Kovasti on flunssaista väkeä täällä, pikaista paranemista vaan kaikille! :)
[b]Jessis[/b]: no kohtahan me tosiaan päästään kippistelemään sun synttäreiden kunniaksi! :) Mun juhlapäivä on sitten lopummasta kuuta. Niin, vaikka en tiedä onko siinä nyt paljon juhlan aihetta; päätin kun 30v tuli mittariin, että ei tarvii enää synttäreitä sen kummemmin noteerata! Toivotaan, että sun lupaavat oireet ois sitä itteään! bdbdbdbdbdbdbdbd
[b]Naksu[/b]: kiva kun " löydyit" ! :) Joo eihän sua nyt voi unohtaa! :D Ollaan tosiaan kärkikolmikossa, kyseenalainen kunnia vaan taitaa olla tuo... ;) Toivottavasti sun oireille löytyy joku helposti hoidettava syy, tuu heti kertomaan gynekuulumiset, kun oot käynyt!
[b]Aftis[/b]: huippua! H-hetki lähestyy! Kohta alkaakin sitten todelliset piinailut sun puolesta! *bd* Koitan lähteä tasoittamaan sulle tietä eli ottaa plussan vielä tällä viikolla! ;)
[b]Brooke[/b]: muistelen että tutkimusten mukaan maalaistalossa, joissa on esim. navetta ei lapsilla juurikaan allergioita ole, koska saavat sopivasti siedätystä kaiken maailman pöpöillä. Luulisi että kahden (tai kohta kolmen) hepan talli ajaa saman asian! :)
[b]Dese[/b]: no siellähän sinäkin! Keskiviikkona onkin sitten monenlaista odotettavaa, kun säkin tulet kertomaan kuulumiset lääkäristä, eikö vain?! Toivotaan, että asiat järjestyy!
[b]Saikku[/b]: pahoittelut tädistä! Vaan nyt tähtäämään siihen kesäkuunlopulle sitä synnytystä! :)
[b]Mary[/b]: jaksamista opiskeluun!
[b]FAy[/b]: kiva, kiva, lisää piinailijoita! Sullahan on mahdottoman lupaavat paikat! *bd* Koska testaat?
[b]Masu[/b]: piinailuonnea sinnekin! *bd* Kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa! :) Pidähän meidän ajan tasalla!
[b]Hapö[/b]: no sielläkin on yksi kauan kadoksissa ollut kuumeilukamu! Kiva juttu, että pääset taas mukaan, vaikka noi sun kierrot kuulostaa tosi tylsiltä...
Kovasti on flunssaista väkeä täällä, pikaista paranemista vaan kaikille! :)
[b]Jessis[/b]: no kohtahan me tosiaan päästään kippistelemään sun synttäreiden kunniaksi! :) Mun juhlapäivä on sitten lopummasta kuuta. Niin, vaikka en tiedä onko siinä nyt paljon juhlan aihetta; päätin kun 30v tuli mittariin, että ei tarvii enää synttäreitä sen kummemmin noteerata! Toivotaan, että sun lupaavat oireet ois sitä itteään! bdbdbdbdbdbdbdbd
[b]Naksu[/b]: kiva kun " löydyit" ! :) Joo eihän sua nyt voi unohtaa! :D Ollaan tosiaan kärkikolmikossa, kyseenalainen kunnia vaan taitaa olla tuo... ;) Toivottavasti sun oireille löytyy joku helposti hoidettava syy, tuu heti kertomaan gynekuulumiset, kun oot käynyt!
[b]Aftis[/b]: huippua! H-hetki lähestyy! Kohta alkaakin sitten todelliset piinailut sun puolesta! *bd* Koitan lähteä tasoittamaan sulle tietä eli ottaa plussan vielä tällä viikolla! ;)
[b]Brooke[/b]: muistelen että tutkimusten mukaan maalaistalossa, joissa on esim. navetta ei lapsilla juurikaan allergioita ole, koska saavat sopivasti siedätystä kaiken maailman pöpöillä. Luulisi että kahden (tai kohta kolmen) hepan talli ajaa saman asian! :)
[b]Dese[/b]: no siellähän sinäkin! Keskiviikkona onkin sitten monenlaista odotettavaa, kun säkin tulet kertomaan kuulumiset lääkäristä, eikö vain?! Toivotaan, että asiat järjestyy!
[b]Saikku[/b]: pahoittelut tädistä! Vaan nyt tähtäämään siihen kesäkuunlopulle sitä synnytystä! :)
[b]FAy[/b]: kiva, kiva, lisää piinailijoita! Sullahan on mahdottoman lupaavat paikat! *bd* Koska testaat?
[b]Masu[/b]: piinailuonnea sinnekin! *bd* Kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa! :) Pidähän meidän ajan tasalla!
[b]Hapö[/b]: no sielläkin on yksi kauan kadoksissa ollut kuumeilukamu! Kiva juttu, että pääset taas mukaan, vaikka noi sun kierrot kuulostaa tosi tylsiltä...
Kovasti on flunssaista väkeä täällä, pikaista paranemista vaan kaikille! :)
[b]ON[/b]: saapa nähdä mitä tästä tulee, kun tosiaan ne lämmöt oli tipahtaneet tänä aamuna. Se on tähän asti ollut varma merkki tädin tulosta... Toisaalta tissit on kuitenkin edelleen tosi turvoksissa ja kipeät, joten täti ei ainakaan tänään varmaan tule. Ja nukuin aika huonosti, joten tän aamun lukemia en siksi pidä kaikkein luotettavimpina. Ei mitään menkkakipuiluja, mutta ei myöskään raskausoireita. Kovin toiveikas en haluaisi olla, etten satuttaisi itseäni pahasti tipahtaessani takaisin maa pinnalle... No katellaan miten ämmän käy!
Mukavaa maanantai-iltaa kaikille ja plussasäteitä piinailijoille!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Killa
Tuon siitä saa, kun kirjoittaa eka wordiin ja leikkaa ja liimaa tekstin sieltä! ;) Lukekaa vaan yksi kolmasosa tosta viestistä! :D
Täällä huutelee myös flunssainen kindness!
On kyllä nii-iin vetämätön olo ollut, että. Ja tänään kävinkin lekurilla ja korvatulehdusta oli :( Saikkuko se oli, joka myös kipeenä? Mullakaan ei kuume ole noussut 36,3 yli kertaakaan, mutta koko ajan pientä lämpöä. Ja ihan tukkoinen olo, yäk!
Mihin oli viikonlopun lussat jäänyt? Eikö kukaan testaillut sen aikana? Kenellä on testailua seuraavaksi? Ainakin Jessis taisi testailua suunnitella, tulehan kertomaan ilouutisia mahd. pian!! Minä viimeksi niin jännäilin ja testailin niitä negoja, että olen päättänyt nyt jättää ne kokonaan ja rauhassa odottelen (juu juu, onnistuu). On nimittäin ne syntsät viikonloppuna ja molempina päivinä on kavereita tulossa käymään joten ehkä sidua ainakin tulee kippistettyä ;)
Aika moni taitaa olla nyt gynen puheille menossa tai siellä käynyt (ainakin aftis, dese ja masu06 jäi mieleen) tsemppiä teille myös jatkoon ja mahdollisiin hoitoihin! Minäkin kävin ja helpotti huomattavasti omaa olotilaa gynen rauhoittavat sanat :)
Lämmöistä olen killan kanssa samoilla linjoilla, mulla lämmöt laskenu just päivää ennen tädin tuloa melkein joka kierrossa. Eli ainakin jotain säännöllisyyttä tässä naisen kropassa kun muut tunteet vaihtelevat kierroittain ihan älyttömästi!
Apila, oireesi kuulostaa juuri minun normaaliovikselta. Ainoa asento mikä helpottaa on kippura/sikiöasento.
MaryRoselle onnea yo-äikän suorittamisesta! Hieno homma :) Ja tsempitykset vielä enkkuun!
G: Meilläkään ei ole kotieläimiä minun allergian takia. Harmittaa niin vietävästi kun mies haluis koiran ja minäkin mutta kun ei pysty niin ei pysty. Pitää aina nauttia kavereiden luona koiruuksista :) Brooke: Mun siskolla on kolme heppasta ja tykkäisin niin niidenkin kanssa telmuta ja aina hetken voinkin, mutta pidempään ei vaan ikävä kyllä pysty :(
Vielä Killalle lähettelen paljon tädinkarkoitustuulia!!
kindness, koopeet 23/28-31
Onpas nyt syksyisen näköinen aamu! Aivan ihanaa, kun puut ovat alkaneet vaihtaa väriään...
Taas kerran unohdin n. 90 % kaikesta mitä piti kirjoittaa, noh, yritän väsäillä jotain.
Killalle piti tietysti kommentoida, että ihan tosi, kerrankin kun mun yhteys pelittää kuin unelma, niin sitten on linjoilla hiljaista kuin huopistehtaalla (väheksymättä mitenkään Moolin seuraa, tosi hienoa että Mooli kävi kippistelemässä!) Mutta eihän joka viikonloppu voikaan Enskoilla olla Kuumeilubileitä ; )
Täytyy sitten joo yhdessä kippistää jahka meidän synttärit tulee ajankohtaisiksi. Mulla muuten ensi viikolla jo (3.10.)! Ja piinisseuraa kun kyselit, niin ao. raportin mukaisesti tällä viikolla piinaillaan kyllä. Ja Brooke ainakin muistaakseni n. samoissa kp:eissa kuin allekirjoittanut.
Nyt ON-raportti: Mulla kp 25 tänään, ja tädin pitäis tulla viimeistään viikonloppuna (viime kierto oli ennätyslyhyt, 27 päivää). Eilen alkoi taas tulla näitä kuuluisia valeoireita joita kroppa / pää kehittelee kasvavalla innolla mitä pidemmälle kiertoa edetään. Eilen iltapäivällä alkoi tulla kauheita vilunväristyksiä, ja mittasinkin kuumeen; lämpöä 37. Killa, sinä kaikkitietävä Enska, missä vaiheessa lämmöt laskee jos ja kun se iänikuinen täti saapuu (muutkin saa tietty vastata jos tietoa on)?? No, sitten menin nukkumaan jo ysin jälkeen kun väsytti aivan mielettömästi (juu, tämä on vielä normaalia), mutta siitä alkoi ihan kauhean paha olo, sänky vaan pyöri ja oksetti + huimasi vaikka makasin ihan paikallani. Tätä jatkui mielestäni monta tuntia, ja yö meni kyllä aivan pipariksi. Tänä aamuna ei maistu edes kahvi. Silti toisaalta selässä tuntuu ihan menkkamaiset fiilarit. Hih, varmaan alan nyt tehdä r-testejä joka aamu : ) Tänään en ole vielä tehnyt, josko huomenna?
Mukavaa maanantaita kaikille! Oiskos muuten viikonloppuna salaa plussanneita??
Jessis