tympii kun miesystävän luona koko ajan tulee tavaraa/asioita yms esille
jotka muistuttaa sen exästä. Valokuvia, sen tavaroita jne jne. Tulee aina huono fiilis...
Kommentit (4)
kannattaisi varmaan etsiä joku muu samanlainen sitten kumppaniksi.
vahingossa tietenkin ja olemme olleet yhdessä mieheni kanssa 7v.. Monta vuotta meni, että hän siis mieheni joka ikinen päivä mainitsi jotain exästään.. jo ensimmäisenä treffi-iltana! Mutta sellainen hän on, ei jätä mitään kertomatta. Exän tekemät taide-esineet olen vuosien mittaan heittänyt roskiin pikkuhiljaa eikä mies ole niitten perään kysellyt.
Olen tullut siihen tulokseen, että miehet ei vain välitä. Ei niille kuvat ja tavarat sillä tavalla merkkaa. Niille on sama onko ne esillä vai eivät Enemmän niitä on esillä tottumuksesta kuin että haluaisi erityisesti jotain muisella.
Joten älä välitä. Jos teillä on joskus yhteinen kotin, niin sitten voit sanoa, että toivot että aloitatte puhtaalta pöydältä. Mutta nyt se on siis hänen kotinsa ja siellä on hänen tavaransa.
Mutta kuten sanoin, niillä kuvilla ym. ei ole hänelle varmaankaan samanlaista merkitystä kuin olisi jollekin naiselle ex-miehensä kuvista. Mutta mies ei myöskään ymmäärrä, että susta ne voivat olla jotenkin loukkaavia tai ainakin tylsiä.
Ou why can´t men be more like women?
voin kuvitella sen tuntuvan ikävältä. Tosin menneisyyttä kun ei oikein saa pyyhittyä elämästään. Mutta rajansa kaikella.
Ei kai miesystävälläsi ole valokuvia seinälle ripustettuina tai yöpöydällä? Jos ne ovat valokuva-albumissa tai kaapissa muuten vain "aarrelaatikossa" niin ne nyt vain ovat osa miehen elämää ja mielestäni saavatkin pyöriä siellä.
Tuli mieleeni, että anoppini muisti monenmonina vuosina aina käydessämme kylässä alkaa puhua siitä, mitä mieheni ja tämä exä silloin ja silloin tekivät sun muuta sellaista ystävällistä heittoa... Niin ja kesti melko kauan, että hän siirsi mieheni ja tämän exän kuvan hyllyltä pois ja korvasi sen miehen ja minun kuvallani. Ja huom: en ollut se, joka rikkoi exän ja miehen liiton.