Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sanotaanko teillä HYVÄÄ YÖTÄ???

Vierailija
01.03.2009 |

myös aikuisten kesken???

meillä kun mies voi ihan kesken illan vaikka hävitä, ja painua pehkuihin sanomatta yhtään mitään! lapsille kyllä on tapana sanoa hyvät yöt, mutta vaimosta viis...

vai oonko mä taas pikkumainen?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla tosin ei puhuta mitään, vaikka oltaisiin yhtä aikaa töihin lähdössä. Ollaan aamu-unisia ja toiminta aamuisin on kuin roboteilla.

Vierailija
2/11 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kaikki ja lapsetkin ( 5-17v) sanovat ihan halaten hyvän yön toivotukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille toivotetaan hyvää yötä ja sängyssä miehen kanssa toivotetaan toisillemme hyvää yötä ja annetaan iltapusu.

Vierailija
4/11 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin lapsille kauniiden unien toivotukset jne. aamulla musta ei irtoa juuri mitään, mutta huomenta saan sanottua miehelle ja lapsille ja kysyttyä miten kukin on nukkunut. sama toisinpäin.

Vierailija
5/11 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänyön suukon kera kaikille

Vierailija
6/11 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt muutenkaan, saatikka illalla hampaiden pesun jälkeen. Bakteerit nääs tarttuu.

Vierailija
7/11 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanonut huomenta eikä hyvää yötä... mutta eipä meillä lopun kaiken se kommunikointi muutenkaan sujunut...

Vierailija
8/11 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös välillä tota. se on tosi ärsyttävää kun luulee että se on menny vessaan tai johonki ja sit ei kuulukkaan takas. sit ku menee kattoo ni toinen koisaa täyttä päätä.

Jos mennään samaan aikaan nukkuu ni antaa kyllä iltapusun ja sanoo hyvää yötä.

Vierailija
9/11 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä meen nukkumaan aina ennen mun miestä ja kun mä oon "valmis" nukkumaan (iltalukemiset luettu tms.) niin tulee sammuttamaan valot, laittaa pimennysverhon kiinni, halaa ja laittaa peiton tiukasti mun päälle ja toivottaa hyvää yötä :) on rakastettu olo, vaikka sinänsä välttämätöntä ei olis, saisin itsekin nuo asiat tehtyä. mutta ihana rutiini on :)

Vierailija
10/11 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sanoo kaikki kaikille, myös mies minulle ja minä miehelle.

Samanlainen jäänne on miehen kanssa aamupusu.

Vierailija
11/11 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman mitään toivotuksia.

Mutta sitten aamulla herätessä halitaan aina hetki. Päivä alkaa sitten paljon mukavammin, eikä niin kovasti ahdista vaikka olisi esimerkiksi töissä tulossa rankka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan