Kuka maksais Mannerheim- leffasta 50€ ?
Kommentit (30)
Renny kun ei ole koskaan tehnyt yhtään edes kohtuuhyvää elokuvaa, ei tästäkään sellaista tule. Aiheena Mannerheim..sankari..? Olen kyllä viimeaikoina kuullut ihan erilaista tarinaa tästä sedästä. Eli yksipuolinen stoori luvassa, jos pelastatte Rennyn lamasta ja hän saa tuotoksensa valmiiksi. Sen jälkeen hän hyppää koneeseen ja lentää takas Jenkkeihin häpeämään tekelettään ja jättämään suomalaiset häpeämään hölmöyttään.
Se ei se tv-mainoskaan varmaan ihan ilmainen ollut, sillä rahalla olisi maksanut Tekelettä jo jonnin verran. Säästäkää rahanne, sanom mä.
Tuota elokuvaa on suunniteltu jo varmaan 10 vuotta. Puhutaan niin kovasti miten mieletöntä materiaalia se olisi esim opetustarkoituksessa... hoh hoijaa, meillä on kuvamateriaalia aiheesta varmasti ihan tarpeeksi illman 10 miljoonan budjetilla tehtyä elokuvaa - jota ei varmaan koskaan edes tehdä.
"Jos siis viittaat siihen, että ilman Mannerheimia oltaisiin jouduttu neuvostotasavallaksi, voin kertoa sinulle, että NL on hajonnut aikaa sitten ja sen entisissä osissa on nykyisin mahdollista osallistua tämäntyyppisiin nettikeskusteluihin"
Olisit siis mielelläsi kuulunut Neuvostoliittoon? Ja ihan koska se on nyt hajonnut. Mietipä millaiset olot on noissa maissa...
Ja kyllähän nyt leffan kaltaiseen asiaan pitäisi rahoitus järjestyi itsessään, jos sellainen meinataan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran olisi ollut mielenkiintoista nähdä Harlinin, Hollywood pohjaista kokemusta omaavan henkilön tekemän elokuvan suomessa.
Nyt voit katsoa Luokkakokous 3:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran olisi ollut mielenkiintoista nähdä Harlinin, Hollywood pohjaista kokemusta omaavan henkilön tekemän elokuvan suomessa.
Nyt voit katsoa Luokkakokous 3:n.
LOL :D
Mutta kun näin lipun hinnan!!!! Päätin, että en sittenkään.
30 euroa olisi ollut se kipuraja.
(Mitä tulee noihin sotaveteraaneihin niin ovat mielestäni aina olleet vähän yliarvostettua sakkia. Edelleenkin olen sitä mieltä, että ei suomi sotimalla itsenäisyyttä saanut. Ja asian voitte kuka vaan tarkistaa historian kirjoista.)