Mies ei ole tyytyväinen seksielämäämme?!!
Kävi ilmi että miestä vaivannut asia on meidän seksielämä.
Hän ei ole siihen tyytväinen. Kyse ei ole määrästä.
Hän kuulemma ei sa sitä mitä normaalisti pitäisi seksistä saada.
Meillä tai siis minulta kuulemma puuttuu intohimo.
En muka näytä että haluan häntä.
Ja että aina naidaan silloin kun minä haluan ja aina sängyssä ja pimeässä ja että minä vain haluan hänen tyydyttävän minut.
Hän sanoi että hän vain hankaa itseään minuun eikä se riitä, että se että hän saa orkun, ei tarkoita että seksi olisi tyydyttävää.
Olen aika ymmälläni, ja pahoitin mieleni koska tämä asia kuulema ratkaisee ollaanko yhdessä vai ei. Aika mukavat paineet latasi minulle.
Ja minä kun olen ollut aika tyytyväinen siihen seksipuoleen!
Minusta tuntuu että minä olen tehnyt todella usein aloitteen, totta on että melkein aina se tapahtuu illalla ja sängyssä. Normaalisti viikolla ei paljon muuta voikaan, kun on yksi lapsi. Ja itseasiassa toinen tulossa. Yhdessä olemme olleet alle vuoden joten aika huolestuttavaa ettei seksissämme muka ole intohimoa:( En tiedä mitä tekisin, tuntuu että minulle on kasattu isot paineet, minun pitäisi nyt jotenkin "ryhdistäytyä" ja koittaa olla kaikinkeinoin mieliksi.
Onko jollain samansuuntaisia kokemuksia, antaa neuvoja tai muuten vain mielipiteitä? Aika ahdistavaa että on lapsi tulossa ja tämä on se asia, mistä meidän suhteemme jatkuminen on hänen mielestään kiinni!
Kommentit (4)
Oli takana vuosi tai 2.
Pari vuottahan ja lasta vielä liihotetaan euforiassa. Arki alkaa vasta sen jälkeen.
Mua ihmetyttää se, kun lapsia käytetään tekosyynä seksittömyydelle. Kahden lapsen äitinä tiedän kyllä, miten rasittavaa arki voi olla työ- ja kotiasioiden hoitamisen kanssa, ja harrastuksissaki pitää ehtiä käymään jne. Mut meillä on kaksi lasta ja sillon ku panettaa, niin lapset istutetaan telkkarin ääreen tai laitetaan pihalle leikkimään ja painutaan ite vällyjen väliin. Tai mennään käymään "suihkussa". Emme odota lasten nukkumaanmenoon asti, että päästään peuhaamaan, vaan harrastetaan sillon kun tekee mieli. Jos odotettais, niin ei varmaan jaksettais enää sekstailla siihen kellonaikaan ja varmaan loppuis äkkiä keskinäiset seksijutut.
tuuri...oot tainnut saanu kierrätyksessä mun ex miehen..pistä takasin kiertoon niinkuin mäkin. et voi muuta kuin voittaa.
Samankaltainen ongelma on itsellänikin. Vaimolle seksi on paljon mekaanisempaa - minä haluaisin ajatusten, fiilisten, fantasioiden jakoa.
Voisit kokeilla kyselemällä häneltä mitä hän haluaisi ja toisaalta kertoa omia fiiliksiä ja erityisesti kerrata vanhoja hyviä kertoja - siitä miehet tavallisesti pitävät.
Se kyllä oudoksuttaa, että mies osoittaa tyytymättömyyttä noin suhteen alkuvaiheessa ja vielä raskausaikana. Pari vuottahan ja lasta vielä liihotetaan euforiassa. Arki alkaa vasta sen jälkeen.
Älä muserru paineen alla. Mies varmaan kaipaa vaan vähän enemmän huomiota ja paijaamista. Eli lisää halaamista ja suuseksiä.