Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä jotain terveyskeskuksen ajanvarauksessa työskentelevältä sairaanhoitajalta?

Vierailija
28.02.2009 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko voit etsia kaikkien tuttaviesi sairaushistorian..? Enta jos nain teet, jaako se johonkin lokitietoihin?

Itse en ole IKINÄ katsonut turhaan kenenkään tietoja! Edes omiaan ei ole lupa katsoa! Näistä on tiukat säännöt ja ne allekirjoitetaan jo ennen töihin menoa! Rangaistuksina voi olla mm. vankeutta jos tällaista harrastaa.

Toisaalta olen miettinyt että jälkikäteen kovin vaikea on selvittää onko tietoja urkittu vai ei. Itse joskus olen vahingossa valinnut ensin väärän (jokun täysin tuntemattoman ja sattumanvaraisen potilaan) kun on ollut esim. sama nimi, mutta eri hetu. Olen miettinyt ettei näitä millään voi vuosien päästä muistaa jos joku alkaa väittää että olen asiattomati kurkkinut jonkun tietoja (en siis todellakaan ole)

nimim. merkonomi joka työskentelee tk:n osastonsihteerinä

Vierailija
22/28 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylla ainakin Porissa, vai oliko se Ulvilassa, niin yksi vastaanottovirkailija kannipaissaan levitti kaikkien tuttaviensa tietoja, mm. kertoi, etta jollakin ystavalla oli ollut syopa.

Olin tasta aika jarkyttynyt, olin luullut, ettei noihin tietoihin paase kuin laakarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajanarauksessa. ei mitään sairaanhoidon koulutusta mut hyvin meni. jossain vaiheessa kävin osastosihteerin koulutuksen mut ei se tuonut lisää osaamista tuohon. mut kyllä se riittää kun vähän näistä asioista tietää.

Vierailija
24/28 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittoaika alkaa klo 8.00. Aloitamme soittamisen 7.55 mieheni kanssa kummatkin omalla kännykällään ajanvaraukseen. Jatkamme soittamista jatkuvalla syötöllä kuunnellen automaattia linjojen olemisesta varattuina. Kun klo 8.10 pääsen läpi, niin kaikki päivän ajat on jo menneet! Miten hitossa tämä on mahdollista??

Vierailija
25/28 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa hommaa. Teet niin tai näin niin aina menee vikaan. Jos annat kuumeiselle lapselle päivystysajan, niin lääkäri kyllä tulee ilmoittamaan, ettei flunssa ole päivystysasia. Jos et anna kuumeiselle lapselle akuuttiaikaa, niin jo saat kuulla vanhemmilta kuinka ammattitaidoton hoitsu olet.

Jos on resurssipula ja vo-ajat loppuu klo 8.10, niin se on SINUN vika. Ahdistavaa hommaa eikä sopinut mulle lainkaan. En jaksanut päivästä toiseen sitä haistattelua sekä lääkäreiltä että potilailta.

Vierailija
26/28 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestyksessä otetaan puhelut, eli kuka pisimpään odottanut niin otetaan ekana.

Soittoaika alkaa klo 8.00. Aloitamme soittamisen 7.55 mieheni kanssa kummatkin omalla kännykällään ajanvaraukseen. Jatkamme soittamista jatkuvalla syötöllä kuunnellen automaattia linjojen olemisesta varattuina. Kun klo 8.10 pääsen läpi, niin kaikki päivän ajat on jo menneet! Miten hitossa tämä on mahdollista??

Vierailija
27/28 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan lokiin kyllä jää liiankin helposti merkintä: minullakinon tuttu, joka etsi lapsen vanhempien puhelinnumeron vanhempien tiedoista, jotta sai soitettua lapsesta ja sillä tuli merkintä lokiin ja esimihenltä tiedustelu asiasta.

Toisaalta tiedän myös, että on tosi ahkeria urkkijoita, osa käy kaikkien työkavereidensa tiedot läpi, osa kaikkien henkilötiedot.

Vierailija
28/28 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä tota hommaa vois vielä tehdä, mutta ei kunnallisella.

Siellä joutuu olemaan koko kansan sylkykuppina ja kohtamaan etulinjassa kuralla olevan terveyspalvelujärjestelmän ongelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi