Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi alkiota siirretty, montako vauvaa tulossa?

09.12.2008 |

Moi!

Olen raskaana viikolla 7 ja ihan pian lähestyy jo ensimmäinen ultrakin. Kolmen vuoden lapsettomuuden jälkeen kaikki on tietysti uutta ja jännittävää. Meille siirrettiin IVF:ssä kaksi alkiota ja yksi iso jännityksen aihe onkin, että ovatko molemmat tarranneet kiinni?!

Malttamattomana kyselen kahden alkion siirron jälkeen plussanneilta, että montako pikkuista ultra paljasti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kahdesti siirretty kaksi alkiota ja molemmissa tapauksissa yksi vauveli oli tuloksena.

Vierailija
2/6 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille siirrettiin kaksi alkiota ja kaksoset on tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille siirrettiin kaksi alkiota, ja kaksi siellä on edelleen viikoilla 14+4. Mutta senhän sinä jo tiesitkin... t. Arvaa kuka ;)

Vierailija
4/6 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedoista, meillä pohdinta ratkesi tänään ultrassa, jossa näkyi yksi pieni ihana vauvanalku :) Toki olisimme kaksosetkin toivottaneet erittäin tervetulleeksi perheeseemme, mutta nyt kun tilanne on näin, niin tuntuu myös että parempi näinpäin.

Ja Sabam! Kylläpä virtuaalimaailma on PIENI!! ;)

Vierailija
5/6 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille siirrettiin kaksi alkiota (top ja toinen ihan surkea), ja saimme kolme pientä, tervettä ja ihanaa poikaa!! Pojuliinit ovat nyt reilun 7 kk vanhoja, ryömiviä ihanuuksia :o)

Ilmeisesti olin ovuloinut siirrettyjen alkioiden rinnalla, ja kolme erimunaista vauvelia oli siis saanut alkunsa.

IHMEITÄ TAPAHTUU!!! Onnea muillekin vauveleista ja plussista!!!

Vierailija
6/6 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kahdesta samanlaatuisesta alkiosta vain toinen oli kiinnittynyt. Olen tosi kiitollinen, että lääkäri suostui siirtämään molemmat, sillä jos vain 1 olisi siirretty, sehän olisi voinut olla se heikompi. :)

Killa rv 7+1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi