Lue keskustelun säännöt.
onko liikaa odotettu että MIES KATSOO SILMIIN
28.02.2009 |
kun vaimo menee hänelle jotain kertomaan? minä olen tottunut siihen että jos jollain on asiaa irroitetaan katse tietokoneen ruudusta ja katsotaan sitä kennellä on asiaa. ja koen ja kun niin ei tehdä koen sen sinä että toista ei kiinnosta mun asia
Kommentit (2)
Kun on tietokoneen ääressä.
Olen tästä saanut kuulla mieheltäni, että sanoisin asian silloin kun hän ei tee mitään tärkeää.
On liikaa odotettu, että irottaa katseensa tiekoneelta. juuri sillä hetkellä miehiä ei kiinnosta toisten asiat ellei ole hengen hätä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyllä tai ei