voi huoh... millon tää syntyy.. ???
laskettuaika jo yli taas.. tuun hulluks ku tää ei jo synny.. olo on ku porsaalla ja närästää yms.. tänäänki siivonnu ja riehunu luutu kädes et josko se syntyis, mt ei mitään merkkiäkään...
mikä auttais??
Kommentit (5)
ei mulla oo auttanu mikään 3 s:N jutut. on syntyny sitku aika on ollu siihen kypsä.ota rennosti jos kykenet ja lepää ja tee jotai mieluista ni aika menee paljo kivemmin ;)
Lepää ja nuku niin ehkä se siitä. Enemmän luonnollista on, että synnytys käynnistyy kun äiti on rento ja hyvissä voinneissa kuin että se alkaisi silloin kun äiti on jo valmiiksi väsynyt.
kai se pitäis osata ottaa rennosti ja levähtää mut ku pakko yrittää kuitenki tehdäkki jotaki..
mulla on siis jo kaks lasta ennestään toinen synty viikoilla 43+0 ja toinen 42+1, et varmaan tääki menee niin paljon yli et joudutaan käynnistelee..
Mä en vaan enää kestä tätä mahaa, närästystä,turvotusta, YMS....
Seiso jalat mahdollisimman levällään ja laskeudu niin alas kuin pystyt ja pysy tässä asennossa mahdollisimman kauan. Toista muutaman kerran.
Tällä konstilla mulla alkoi molempien kanssa supistukset saman vuorokauden puolella :)
itellä 2 vk laskettuun aikaan ja on ollu hermot riekaleina jo pitemmän aikaa....eka meinaa syntyä liian aikasin ja sit taitaa kuitenki loppu pelissä mennä yli :( tarkkailen koko ajan omaa kehoani josko se antais jotain merkkejä synnytyksestä ja ei sitte kerrassaan mitään näy eikä kuulu. mut sit se lähtö tulee kuitenki loppu pelissä vähän "yllätyksenä" ;)ainaki mulle on tullu jo 5x