Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maanantaina ajattelin kertoa työnantajalle, että

Vierailija
27.02.2009 |

olen hakenut uutta työpaikkaa, kun nykyinen duuni on tappavan tylsää.

Sitten kun haen lapsen tarhasta, kerron sille ettei se oikeasti osaa piirtää, vaikka äiti on aina kehunut niitä räpellyksiä.

Illalla sanon miehelle, että sillä on oikeastaan aika pieni penis ja tekis mieli kyllä saada isompaa.

Jos aikaa vielä jää, soitan kaverille ja kerron, että sen mies on alkanut flirttailla kanssani.

Tai sitten vaan oon ihan kiltisti. Mitäs te muut tekisitte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa kaikille ystävillesi miten yksinkertaisia ja rasittavia he ovat kaikessa pitkäpiimäisyydessään, niin että voisivatko he olla ystävällisiä ja pitää pientä taukoa (n. 3-5 minimi).

Vierailija
2/6 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jätä se puolustuskyvytön lapsi rauhaan. Eihän kukaan lapsi osaa piirtää (paitsi meidän). Muuten siis ihan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo varmaan toteaa, että olisihan meillä pari haastavampaa hommaa, mutta sinun sitoutumisesi puute on ollut esteenä, joten palkkasivat toisen.

Lapsesi varmastikin toteaa, että äiti varmasti opettaa hänet piirtämään, sillä äiti osaa ihan kaiken - ja sitten tuhertelette illan yhdessä aivan yhtä avuttomasti.

Miehesi silmissä katse kirkastuu ja hän kertoo miten on netistä löytänyt tosi isokyrpäisen miehen ja miten haluaisi ehdottomasti nähdä kun mies antaa sinulle remmiä ja panee sitten peppuu.

Kaverisi kysyy sinua kolmanneksi heidän leikkeihinsä.

Itse jättäisin pomolle kertomatta, mutta muuten OK.

Vierailija
4/6 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, illan paras.

Vierailija
5/6 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pääsee onkalo pillusta eroon, eihän sitä täytä edes lyhtypylväs

Vierailija
6/6 |