meidän perheen elämää,kommentoikaa,jookos
mies tuli kotiin, mä olin koko päivän tylsistyneenä vauvan kanssa kotona(ei oikeesti jaksa raahautua minnekkään äitilapsi kerhoihin,hirveä vaiva parin tunnin takia,ja hyvässä lykyssä kukaan ei edes juttele siellä mun kanssa vaikka yrittäisinkin),eikä kiinnosta ventovieraat ihmiset. joten kun mies tulee kotiin minä odotan aika paljon siltä ajalta.varsinkin jos hän tuleekin senverran aikasin että on vähän aikaa kotona ennenku pitää vanhempi lapsi hakea hoidosta, eli kaikki aika mikä vauvalta liikenee voisi käyttää toisiinsa.
minä seison vauva sylissä alusvaatteisillani miehen vieressä eikä tää reagoi mitenkään,pitää vaan jotain lasten kirjaa kädessä.(oli kyll aiemmin halinut ja pussannut) mut jotenkin sitä kaipaa kaiken mahdollisen mitä voi ja ehtii saada(ja mua loukkaa kun mies käyttäytyy samalla tavalla oli mulla vaatteita tai ei) mä haluan nähdä että sen silmiin syttyy kipinä,että se ei saa katsetta irti.että se koskee(no ei siis tietenkään sellasista paikoista vauvan siinä ollessa)mutta ei ja mua sattuu sen intohimottomuus. minä tarvitsisin paljon kun on muutenkin pahaolla=hirveä väsymys=ärtymys koko ajan. sanoin sitten että tarvitsen toisenlaisen miehen,intohimoisen. mies otti sen niin että haluan toisen miehen. vaikka haluan häneltä sitä. mä en ymmärrä miksi se ei tajua mun oloa. kyllä mä ymmärrän että on kohtuutonta huutaa asiasta miehelleni, en vaan just nyt muuhun pysty.
koetin puhua asiasta mut joo eipä voi puhua ku on ku puhuis seinille. lisäksi mies jäi kiinni valheesta. mutta mä olen hirveee pahis.
Kommentit (11)
Meillä mies nauraisi varmasti päin naamaa, jos tulisin vauva sylissä alusvaatteisillani ovelle vastaan... Kysyisi varmasti, että enkö oo päivän aikana saanu edes vaatteita niskaan. Enkä odottaisi intohimoisia katseita tai kosketuksia vauvan aikana! Miksi sinä mieheen tylsyyttäsi purat? Olisit niin kuin normaalit vaimot, hankkisit päiväksi tekemistä ja olisit intohimoa vailla vasta kun saatte olla kahdestaan.
Mutta aika paljon vaadit sun mieheltä että se on se ainoa joka sun elämään voi säihkettä tuoda.
Itse sä olet vastuussa tylsistymisestäs. Jos et todellakaan keksi mitään viihdettä päivääsi ja iloa elämääsi niin aika avuton olet. Onnea vaan.
Miksi olet vauvan kanssa tylsistyneenä kotona ? Ota se vanhempi lapsenne pois sieltä päivähoidosta, käykää perhekerhossa, muskarissa, äiti-lapsi liikunnassa, tapaamassa muita kotona vauvalomalla tai muuten olevia jne. Et voi todellakaan alkaa elää miehesi kautta, siinä tukahtuu molempien elo.
kuka nyt odottaa miestään alusvaattesillaan ja vielä vauva sylissä, haloooo
mun ukko kuolis nauruun tossa vaiheessa
ja miksi esikoinen tarhassa, olis sullakin ap enempi puuhaa jos hoitaisit ja leikkisit esikoisen kanssa, niin et ehtis älyvapaita miettimään
ja esikoinenkin olis terveempi kotihoidossa ja nauttis vauvasta ja äidin kanssa olosta
asiat siis tärkeysjärjestykseen
mutta kenen tahansa mielestä sulla varmaan on aika kovat vaatimukset:
"minä seison vauva sylissä alusvaatteisillani miehen vieressä eikä tää reagoi mitenkään,pitää vaan jotain lasten kirjaa kädessä.(oli kyll aiemmin halinut ja pussannut) mut jotenkin sitä kaipaa kaiken mahdollisen mitä voi ja ehtii saada(ja mua loukkaa kun mies käyttäytyy samalla tavalla oli mulla vaatteita tai ei) mä haluan nähdä että sen silmiin syttyy kipinä,että se ei saa katsetta irti.että se koskee(no ei siis tietenkään sellasista paikoista vauvan siinä ollessa)"
varsinkin, kun tää on se mitä tarjoat:
"minä tarvitsisin paljon kun on muutenkin pahaolla=hirveä väsymys=ärtymys koko ajan."
Lähde ulos kodista, niin virkistyt. Se on vaikeaa aluksi, mutta ei mahdotonta!
se mies tulee väsyneenä töistä, ei himokkaana. Oletko ikinä ollut itse töissä? Työpäivän jälkeen on usein ihan tolkuttoman väsynyt ja haluaa olla vain hetken omissa oloissaan.
Ja tosiaan, mars niihin kerhoihin sun muihin, kukaan ei pakota olemaan neljän seinän sisällä vauvan kanssa. Ja esikoinen mukaan.
Jos et jaksa lähteä kotoa ulos, niin sitten lekuriin. Se ei ole normaalia.
Mäkin kuolisin tylsyyteen jos esikoinen olisi tarhassa ja minä olisin vauvan kanssa kahden kotona!
Meillä ainakin esikoinen järjestää tosi paljon toimintaa kotona, jota kuopuskin seuraa tosi kiinnostuneena.
Esikoinen pois tarhasta ja alat käymään lastesi kanssa ihmisten ilmoilla; leikkipuistoissa, perhekerhoissa, avoimessa päiväkodissa jne, jne Itsestäsi se on kiinni, tutustutko muihin äiteihin siellä!
Et voi olettaa, että koska kuolet tylsyyteen kotona, niin miehesi pitää järjestää sinulle virikkeitä heti töistä kotiuduttuaan. Minusta tuntuu, että purkaat pahaa oloasi siihen, että kinuat mieheltäsi romantiikkaa ja seksiä. Ei miehetkään syty napista painamalla!
Tuolla intohimolla kiristämällä järjestät avioliittosi vielä erittäin huonoon jamaan!
kannalta ehkä sittenkin parempi käydä edes siellä päiväkodissa jos äiti kotona on tuollainen...
Miksi olet vauvan kanssa tylsistyneenä kotona ? Ota se vanhempi lapsenne pois sieltä päivähoidosta, käykää perhekerhossa, muskarissa, äiti-lapsi liikunnassa, tapaamassa muita kotona vauvalomalla tai muuten olevia jne. Et voi todellakaan alkaa elää miehesi kautta, siinä tukahtuu molempien elo.
sun miehellä on toinen ja sä yrität nyt kaikin konstein (vaikka taidat tietääkin että ne on turhaa) saada häntä taas kiinnostumaan itsestäsi.
Normaali mies olisi jo tuossa tilanteessa ehdottelemassa ja johdattelemassa tilannetta eteenpäin,,,
mistä valheesta jäi kiinni?
Ethän ole vain masentunut? Vaikuttaa vähän epätoivoiselta sun yli-yrittäminen... et taida uskoa että mies rakastaa sua vaikkei aina silmät kiilukaan?
Intohimo ei säily vuosia samanlaisena kuin alussa, mutta rakkaus voi syvetä ja yleensä syveneekin vuosien , lapsien ja oman kasvun ja kehityksen mukana.
Teillä on vauva... sekin voi väliaikaisesti "lamata" myös miehen...
Mut sä tarttet elämän hei! Sä syrjäännyt kotona, kun et edes halua muita kontakteja kuin miehesi. Mies voi väsyä siihen. Ja sä kanssa. Olisit varmasti iloisempi kun tapaisit muita aikuisia. Kavereitasi ??
Hanki harrastus. Hankkikaa yhteinen harrastus miehesi kanssa!!
Mitä muuta haluat kuulla?