Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkeekö muut raskaana olevat koko ajan?

Vierailija
27.02.2009 |

Mulla kyllä on asiat huonosti, mutta voisin mä kyllä vähemmänki itkeä :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin pillitän melkei joka ilta mut johtuu vaa et oon väsyny... Tänää meinasin alkaa itkee ku ei mulla olekaa rakenne ultraa...:(

Vierailija
2/10 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löytänyt oikean väristä talvitakkia, ihanat potkuhousut saivat minut kyyneliin, mies toi vääränlaisen jäätelön jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta herkemmin kuin tavallisesti. Mua itkettää lahinnä lapsikohtalot esim. lehdissä.

Vierailija
4/10 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo itekettää sitte ihan sama onko surullinen tai ilonen ohjelma telkkarissa oli se totta tai satua ni kyllä itkettää jokapäivä monta kertaa..huh huh

Vierailija
5/10 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkemiseni väheni raskausaikana. Mitä nyt ihan alkuvaiheessa niiskutin Finnairin poromainosta ja sitten ihan viimeisilläni pillahdin itkuun kun mies toi väärät ruuat hesburgerilta.

Vierailija
6/10 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuvittelin kyllä löytäväni vaikka mitä koskettavaa ja itkettävää ihan jokaisesta tyhjänpäiväisestä hittibiisistä...

Vierailija
7/10 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alko jo itkettää muiden vastaukset. Koko ajan joudun pidättämään ettei tule itku. Meillä on siis miehen kanssa vaikeaa, en tiedä olllaanko yhdessä enää jne. Joudun olemaan paljon yksin ja olen taas alkanut tajuamaan että joudun melko varmasti olemaan yksin lapsen synnyttyä :( ja se itkettää koko ajan. ap

Vierailija
8/10 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun odotin esikoistani oli elämässäni kaikki tosi hyvin ja olin ihan yli onnellinen.

Vasta vauvan syntymän jälkeen ihmettelin miten sen hankalaan mahan kanssa ja pahoinvoinnin kanssa saattoi olla niin onnellinen ja hyväntuulinen.

Kuopusta odottaessani oli taas päinvastoin. Ja itkin tosi paljon. Olin valmis tappamaan itseni, mutta en voinut, kun silloin viaton vauvani olisi kuollut myös ja häntä en halunnut tappaa.

Moiset ajatukset katosivat vauvan synnytyä ja aloin taas nautimaan elämästäni.

Vierailija
9/10 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vähän yllättyi kun aloin itkemään, kun hän nappasi yhden nakin lautaseltani.

Vierailija
10/10 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne asiat kauheen hyvin ollu, mutta en mä normaalisti niin pienistä pillitä. Raskaana ja sairaalassa sitä vaan oli niin avuton omien asioidensa suhteen, toisten varassa, ja kun mies tuli vauvaa katsomaan ja halus puhua vaan auton vaihdosta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän