facebook-kysymys
Miten suhtautua kaveriin facebookissa, joka on estänyt minulta hänen seinäkirjoitustensa lukemisen ja samalla myös seinälle kirjoittamisen? Tuntuu vähän oudolta... Tunnettu ollaan muutama vuosi ja ihan hyvia kamuja mutta ei sydänystäviä. Laittaisinko itse saman eston hänelle vai mitä tekis ja mikä tähän vois olla syy? en kehtaa suoraankaan kysyä.
Kommentit (11)
eipä se pelkästään sulta oo niitä piilottanu ei siellä voi yheltä estää niitä...eli kukaan sen kamuista ei nää sen seinää saatikka voi kirjottaa siihe..
joka on erittäin aktiivinen faceboookissa ja pyytää kaveriksi suunnilleen jokaista vastaantulijaa. Siten kuitenkin tekee sellaisia rajauksia etten esim. minä pääse katsomaan hänen statuspäivityksiään. Mitä järkee olla kaveri jos ei halua että toiset näkee juttuja???
Aattelin ensin, että pitää vaan seinäänsä tyhjänä. Noh, aika tylsä ihminen muutenkin, en jää mistään paitsi.:)
tulee hölmö tunne kun estää minunkin kirjoittamisen seinälleen, enkä ole sinne mitään sopimatonta laittanutkaan. Tuntuu ettei haluaisi ollenkaan tuntea...
Ja saa kytätä edelleen mun seinääni. Ottanut ilmeisesti herneen nokkaan jostakin, mutta minkäpä minä sille voin, jos ei ihminen itse sitä kerro että mistä. Ja ihan oikeasti, ei kiinnosta hänen seinäkirjoituksensa niin paljon, että alkaisin murehtimaan koko juttua. Ilmeisesti olettaa itse olevansa iso stara, ja loukkaavansa/alentavansa minut tuolla eleellään.
osa mun "ystävistä" pääsee katselemaan esim. kuvia ja statuspäivityksiä rajoitetusti. Syynä se, että haluan esitellä elämääni tällä tasolla vain hyville ystävilleni. Eipä mulla tuolla paljon sellaisia rajoitettuja ystäviä ole - lähinnä jotkut luokkakaverit 10 v:n takaa, jotka on pyytäneet kavereikseen vaikka ei olla missään yhteyksissä enää. Yksi tais tästä herneet vetää nokkiinsa, kun ei enää oo mun kamu...
Mun miehen siskon seinäle en pystynyt kirjoittamaan.
Kysyin asiaa sitten inboxin kautta, johon vastasi, että on monen muunkin osalla ollut "asetusongelma".
Nyt aloinkin miettimään, että oliko TARKOITUSELLA estänyt kirjoitteluni :(
Mä olen estäny kaikkien kirjottamisen mun seinälle, koska en tykkää koko seinästä. Jos jollain on asia, niin kirjottakoon postilaatikkooni. Luuleekohan munkin kavereista osa, että oon estäny juuri hänen kirjoittelunsa??
Itse voit sitten katsoa omia sivujasi niin kuin valitsemasi ystäväsi ne näkee. Eli jos blokkaat joltain ystävältäsi joitain juttuja, niin voit tarkistaa tätä kautta mitä ystäväsi näkee sinun sivujasi katsoessaan.
Olen estänyt joitakin ystäviäni katsomasta esim kaikkia valokuva-albumejani.
Tässä vaan pohditaan että _miksi_ joku ihan hyvä kaveri on estänyt lukemasta seinäänsä ja kirjoittamasta seinälle ja miten suhtautua siihen. Pitäiskö heivata kavereista vai tehdä sama kaverille vai ei mitään.
eipä se pelkästään sulta oo niitä piilottanu ei siellä voi yheltä estää niitä...eli kukaan sen kamuista ei nää sen seinää saatikka voi kirjottaa siihe..