Olen sairaanhoitajana lastenosastolla, haluatko kysyä minulta jotakin?
Kommentit (46)
Pitääkö mennä lääkäriin näyttämään?
Patti voi hyvinkin olla vain rasvapatti tai infektion jäljiltä suurentunut imusolmuke tai sitten se voi ola syöpäkasvain, valitettavasti.
ap
Teen paljon iltoja, öitä ja viikonloppuja, lisäksi saan 120€ kuussa henkilökohtaisia lisiä.
ap
Olimme lapsen kanssa viikon sairaalassa (isä ja äiti vuorotellen), ja siellä oli KAIKKI peruselintoiminnot tehty tosi hankaliksi vanhemmille: ruoka ja juoma piti itse hankkia mikä oli tosi hankalaa, suihkussa ei voinut käydä, nukkuminen mahdollista vain ohuella patjalla lattialla jne.
Jos sairaaloissa olisi kaikki hommattu valmiiksi vanhempia varten, mietipä mitä se maksaisi. Sitä paitsi sinulla oli sentään patja, itse nukuin tuolissa lapsen ollessa sairaalassa.
aamulla toinen jalka niin kipeänä, ettei pystynyt sillä kävelemään, konttasi. Kipu ei suoraan ole polvessa tai lihaksessa, mutta vaikuttaa polven toimintaan. Kävimme terv.kesk.lääkärillä näytillä. Saa jalkaa ojennettua ja liikutettua, mutta esim. selinmakuulla ei saa jalkaa täysin suoraksi. Lääkäri käski antaa Panadolia, ei osannut sanoa mikä voisi olla kyseessä. Miksi noista terveyskeskuslääkärikäynneistä ei tule koskaan levollinen olo... Poika ei ole loukannut jalkaa, Panadol ei vaikuttanut mitenkään, olemme myös pitäneet siinä lämpöpussia, ei vaikutusta. Lääkärin mielestä ei kannattanut kuvata tms. Oudolta tämä vain vaikuttaa ja mielikuvitus alkaa äidillä laukata vaikka mihin.
Onko tällaista lapsilla usein? Meillä kolme lasta enkä ole tuttavaperheissäkään koskaan törmännyt, että mitä voisi olla?
Olimme lapsen kanssa viikon sairaalassa (isä ja äiti vuorotellen), ja siellä oli KAIKKI peruselintoiminnot tehty tosi hankaliksi vanhemmille: ruoka ja juoma piti itse hankkia mikä oli tosi hankalaa, suihkussa ei voinut käydä, nukkuminen mahdollista vain ohuella patjalla lattialla jne.