Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
minua pelottaa nykyään nämä kaikenmaailman mielipuolet
Kommentit (3)
mietin kumman nostaisin vai jäiskö tähän
ei oo onneksi kova pisuhätä, vielä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niitä on aina ollut. Nyt sinä vain kuulet niistä.
Kaikkea maailmaan mahtuu.
Sinulla on tietysti vastuu omista lähimmäisistäsi.
Alue: Aihe vapaa
Vakavasti mielisairaat jätetään heitteille pärjäämään yksin. Lääkeresepti vaan kouraan. Onhan se säästöä joo, mutta aina joku viaton sitten maksaa hengellään.