Lue keskustelun säännöt.
oho! Äsken klikkasin kohtaa takaisin keskustelujen etusivulle..
26.02.2009 |
ja kaikki viestit oli poissa. ylläpidon nopea sormi poisti jokikisen?:D
tuossa lukee vain ei viestejä... on tää hanurista tää järjestelmä! tökkii tökkii
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla