Ei jummi, mä oon niin huono äiti.
Unohdin meidän vauvan kaupan parkkipaikalle, turvakaukalo oli ostoskärryissä ja unohdin ne kärrit vauvoineen päivineen keskelle parkkipaikkaa.
Miljoona kertaa olen kauhuissani pysähtynyt kesken matkaa tarkistamaan onhan vauva varmasti autossa ja onneksi nytkin tuli se sama kauhun tunne että tulihan vauva mukaan.
Onneksi vauva nukkui tyytyväisenä, tosin oli se jo kiikutettu neuvontaan kun parkuen sen sieltä hain. Poliiseja odottelivat. Ikinä ei ole hävettänyt näin paljon.
Kommentit (5)
Mut et ole ainut,mun tuttavapariskunta unohti aikanaan vauvansa kaukalossa parkkipaikalle, laskivat kaukalon maahan kun pakkasivat ostoksia autoon ja pöristelivät pois..palasivat sitten hetken päästä hakemaan.
autoon. Joku oli vienyt kopan kaupan neuvontaan ja siellä ihmettelivät, että missähän vauva mahtaa olla. Vauva oli kumminkin turvakaukalossa mun vieressä takapenkillä. Että sattuu sitä huonoille isillekin.
Jos näin niin en ihmettele, jos unohtaa vaikka vauvan. Mitäs poliisit asiasta tuumasivat?
Itselleni ei ole noin käynyt, mutta tätini on unohti vauvansa vaunuihin aikanaan, kun käväisi kaupassa. (Samainen ihminen on minuakin silti hyvin hoitanut:)
Itselläni on käynyt vähän päinvastaista. Olin kerran mennyt yksin ruokaostoksille ja poikkesin sitä ennen apteekissa. Kun sitten poistuin apteekista ja työntelin tyhjiä ostoskärryjä, niin aloin siinä höpöttelemään niitä näitä, aivan kun siinä olisi lapseni istunut. Hetken päästä huomasin, että yksinhän minä olen liikenteessä (lapsi ja isä kotona). Hippasen nolotti, kun muut katselivat kuin hullua.
Vauva on kaksi kuukautta ja imetän noin kymmenen kertaa yössä. Isompia lapsia neljä, kaikki alle kouluikäisiä, jotka olivat myös mukanani kaupassa. Poliiseja ei onneksi minun tarvinnut jäädä odottamaan, lupasivat kaupassa hoitaa sen asian, olivat kovin ymmärtävän oloisia, mutta enpä tiedä mitä oikeasti ajattelevat.
minulle ei ole koskaan käynyt vastaavaa