Santa Maria maustepurkin avaaminen?
Miten ihmeessä avataan nää uudet purkit, joiden kannessa lukee:
"protection cap- lift & remove".
mitä pitää nostaa? mikään ei nouse .
Kommentit (8)
siinä on kansi, ärsyttävä uutena irrottaa. Mutta kokeile liikuttaa kynttä sitä ulkopintaa kohti ylöspäin, pitäis löytyä se kansi ihan yläostata
joka lähti ihan helposti. Oon yrittänyt ihan väärästä paikasta. Hyvä ettei koko myly hajonnut : ) Kiitos vastanneille. ap
Mulla oli vuosi sitten vastaava ongelma Natusan-talkkipurkin kanssa. Ei maisterin äly millään riittänyt sen avaamiseen kunnes lopulta vahingossa hoksasin että siitä piti ottaa pinnasta muovi pois.
Minä yritin laittaa uutta luomiväriä, mutta siltä illalta jäi laittamatta kunnes seuravalla viikolla puolipäivää yritettyäni sain vihdoin purkin auki.
Tää on kyllä hyvä aihe! Mä oon myös ajatellut, että olenko jotenkin "tyhmä" kun en saa joitain tiettyjä purkkeja auki vaikka olen ihan sisäluku- ja kielitaitoinen. Joo, Insinöörit on päässeet pätemään.. Hih
Työkaverini toi kerran tuollaisen myllyn työpaikalle jotta yhteistuumin oltaisiin mietitty miten sen saa auki. Ei auennut, mutta jonkun mies sitten lopulta sai sen auki.
Siinä on jonkin sortin mylly, niinkuin sellainen pippurimylly. eikö kellekään ole tuttu?
En ole kyllä kyseisen firman purkkeja aukonut mutta melkein kaikissa on nykyään toi sinetti sielä muovikorkin alla.