kahdesta lapsesta tulisi iltap hoitomaksut. Auto täytyisi hommata. Työmatkat päivässä omalla autolla n 180km.(ei julkisia yhteyksiä)
Appi laitokseen(ei toki minulta poissa olisi, helpottaisi minun elämääni, mutta pienentäisi perillisten perintöä. Voi voi minua ilkeää ihmistä kun olisin menossa töihin. Enkä aattele muita
Karkas =)
kahdesta lapsesta tulisi iltap hoitomaksut. Auto täytyisi hommata. Työmatkat päivässä omalla autolla n 180km.(ei julkisia yhteyksiä)
Appi laitokseen(ei toki minulta poissa olisi, helpottaisi minun elämääni, mutta pienentäisi perillisten perintöä. Voi voi minua ilkeää ihmistä kun olisin menossa töihin. Enkä aattele muita