Lue keskustelun säännöt.
Sori, että nyt on huono päivä! Onko mammat tosiaan nykyään näin uudisavuttomia!
26.02.2009 |
Ei saada lapselle lääkettä alas? Ei saada lasta syömään? Ei saada lasta kauppaan mukaan? Ei saada lasta nukkumaan? Ei saada lasta pukemaan? Lopettakaa se paapominen ja kasvattakaa lapsenne!
Kommentit (6)
Nyt kun vielä kerrot mitä uudisavuttomia tarkoittaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei pitäisi lukea AV:tä kun on PMS!
AP
idiootti.