Kerro vähän itsestäsi, kerron mitä kykenen. Jos jollain siis kysyttävää.
Kommentit (39)
Tämähän on ihan pelleketju. T. skeptikko ja sillä tiellä pysyn. Monet on yrittänyt "kertoa,lukea", mutta perseelleen on menneet... Ja ikääkin on jo jonkun verran, joten kerropa mulle, miten onnistuin/onnistun lasten kasvatuksessa, tapaanko joskun jonkun, rakastunko... Hohhoijjaa, Menkää vielä ja maksakaa näistä, niin jää vähän vähemmän rahaa Reimateceihin.
Epäkunnioittava kohtelu on ollut ja on edelleen ongelmani. Paljon pettymyksiä ja epävarmuutta on ollut.
Äitini osasta.. No, olen joutunut jo pienenä lastenkotiin mm. äidin mielenterveysongelmien takia, että kai hänelläkin on osansa...
Se nuori tummatukkainen äiti.
Sinun ei tarvitse tehdä asian suhteen paljoakaan. Se hoituu omalla painollaan. Suuri muutos tulee tapahtumaan, mutta lopulta se on kuitenkin hyvä. Jos työpaikkasi ei tuli muuttumaan, niin työtehtäväsi. En ole tästä varma, mutta jokin suuri muutos tulee tapahtumaan, eikä se ole negatiivinen loppujenlopuksi, puolen vuoden aikavälillä.
Työkaverisi suhteen en näe mitään. Ehkä et työskentele hänen kanssaan kovin kauaa.
T: Ap
Olen 27-vuotias kahden lapsen äiti. Kotona nyt aika vaikeata. Mieheni sairastelee, eikä kunnon apua tunnu löytyvän. Minulle pukkaantuu kaikki kotityöt, lasten hoito yms ja kohta pitäisi taas aloittaa työtkin. Stressaan hirveästi miten kaikki sujuu....
Toivottavasti kaikki menee näin - nyt kyllä pelottaa.
Hassua, että tuo työkaveri ei näy ollenkaan - mulla on suuret odotuksen hänen suhteensa ja toivoisin todellakin, että hän ei lähtisi minnekkään...
Kiitos joka tapauksessa.
Olen kolmekymppinen kolmen lapsen äiti ja naimisissa miehen kanssa, jota rakastan. Elämäni on ollut epävakaata aina, ja aikuisiällä olen muuttanut pahimmillaan neljä kertaa vuodessa. Myös työpaikan vaihdoksia.
Haluaisin vakautta elämään viimeistään, kun lapset menevät kouluun. Mitä näet minulle? Myös lapsuudenkodin ongelmat vaivaavat ajoittain.
Oletko ap viela linjoilla?
Olen aivan hukassa tyoelaman suhteen. Olen ekonomi, hyva tyoura. Mutta koen, etta voin henkisesti pahoin tassa kylmassa tyoelamassa. Mita naet minusta?
Ekonomi
Olen 27-vuotias kahden lapsen äiti. Kotona nyt aika vaikeata. Mieheni sairastelee, eikä kunnon apua tunnu löytyvän. Minulle pukkaantuu kaikki kotityöt, lasten hoito yms ja kohta pitäisi taas aloittaa työtkin. Stressaan hirveästi miten kaikki sujuu....
Lisään tähän vielä että hiukseni ovat mustaksi värjätyt... Jos sen tiedon tarvitset... Omalta väriltään lähinnä maantien väriset nykyään.
mä en jaksa mun työkavereita ja tympäsee... mitä eteen
Saadaanko me viela yksi lapsi? Nakisitko meille poikaa?
Mihin ihmeelle me asetutaan asumaan?
Miten lapseni ongelma selviaa?
T: Aiti ulkomailta
Vakautta on tulossa elämääsi! Sen avulla suhteesi isääsi selkiytyy. Opit kohtelemaan häntä siten, ettet joudu loukatuksi. Pääset "kirouksesta", joka on saanut sinut tekemään itsellesi epäedullisia ratkaisuja.
Näen sinulle rakkautta, onnea, vakautta, kunnioitusta, positiivista tylsyyttä.
Vaikeutenne tulee jatkumaan vielä muutamia vuosia. Pääsette niistä yli, mutta ette taistelutta. Elämä opettaa sinulle nöyryyttä, kun ymmärrät sen, kaikki helpottuu.
En tarkoita, että olisit jotenkin syyllinen tilanteeseenne, vaan, että kaikella on tarkoituksensa. Väsymyksesi tulee jatkumaan, mutta se ei ole lopullista. Helpotus on tulossa, mutta ei vielä. Yrittäkää jaksaa!
Lapsenne tulevat pärjäämään elämässä, toinen heistä yltää korkealle.
Stressin keskeltä löydät keitaasi ja sen avulla jaksat nämä vaikeat vuodet. Älä koe huonoa omaatuntoa siitä! Olet sen ansainnut!
Minä olen siis nuori, tummatukkainen äiti joka kyseli asunnosta.
Olen kahden pv-koti-ikäisen äiti pk-seudulta, 35 v. Mies on vaihtamassa alaa, ja suunnittelee omaa yritystä. Olen huolissani taloudestamme, toisaalta parisuhde koetuksella kun erityisesti hän varsin väsynyt ja stressaantunut mielestäni. Mitä näet?
Pinnistelen ja yritän ajattella auringon vielä paistavan!
t. kroonisesti sairas
Huomasin nyt vasta tuon toisen vastauksesi. Lisäsi uskoani sinuun =). Eli raha-asiat ovat jo nyt järjestymässä, sain juuri tiedon uudesta työpaikasta ja palkka nousee hurjasti. Sitä miestä sitten odottelen saapuvaksi =)
Löydät hohtavan polkusi kylmyyden keskeltä. Se pitää sinut lämpimänä. Tulet olemaan vaikuttaja valintasi johdosta. Ruoki sitä tunnetta sisälläsi, jonka tunnistat oikeaksi, työnnä väärä syrjään, vaikka se yleisessä keskustelussa olisikin hyväksyttävää.
Eikö kenelläkään tule menemään huonosti? Heitäkin varmasti luulisi tästä joukosta löytyvät..
Asuntoasianne järjestyy oikein hyvin. Vähän on takkuamista, mutta kaikki päätyy hyvin! Uusi kotinne on valoisa, myös energialtaan ja voitte siellä hyvin.