Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin "mallikuvauksissa" :)

Vierailija
09.12.2008 |

Olipas hauska kokemus. Olen nuorena haaveillut mallintyöstä ja nyt sain sitä kokeilla. Tarvitsin työn puolesta edustavan mutta rennon ja pirteän kuvan. Minut kuvattiin mallitoimistolla jossa ammattimaskeeraaja teki kunnon meikin ensin. Pyysivät myös toimiston listoille :D

En tunnista itseäni edes peilistä kun meikki muuttaa niin eri näköiseksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tosin enää ihan mallinmitoissa olla mutta ei tämän ikäisiä (30) enää ammattimalliksi vissiin otettaisikaan.

Kuvaus maksoi jotain 200 e ja saan kaikki kuvat itselleni.

Vierailija
2/7 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on se Fashion Models, ihan huijari touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jos kerrot!

Vierailija
4/7 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on se Fashion Models, ihan huijari touhua.

Vierailija
5/7 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin silloin jonkun aikaa Fashion Teamin listoilla aikuismallina. En nyt paljon varsinaisia mallintöitä sit tehnyt (tulin raskaaksi), mutta just noiden mallikuvien ottaminen oli tosi hauskaa, kun meikattiin ja laitettiin :). Silloin muuten tajusin, että malleilla on aika hurjat maskeeraukset jossain kuvauksissa! Lähdin niissä meikeissä kotiin, ja ihmettelin kun kaikki tuijottaa. Sitten vasta tajusin, että siinä luonnonvalossa se meikki oli tosi hurja!! Siellä studiossa ei näyttänyt miltään :).

Vierailija
6/7 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olin kuin kuollutta olisi koitettu väreillä kaunistaa. Kotivaloissa meikki näyttää ihan hyvältä vaikka vahva onkin.

Vierailija
7/7 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa noissa kahdessa toimistossa on?