On kyllä aika kammottavaa kun raskaana oleva pohtii pitääkö vai ei lapsen.
Lapsethan ovat asia joista pitäisi olla iloisia ja kiitollisia.
Kommentit (6)
No se vasta kammottavaa olisi, jos joku muu, kuin raskaana oleva pohtisi, pitääkö lapsen vai ei. Tai jos se raskaana oleva päättäisi ilman pohtimista, ettei pidä lasta.
Mieluusti itsekin olisin omani pitänyt, mutta kun ...
ja naisen kehoa kontrolloitu yhteiskunnan toimesta, ja vastasyntyneitä on tahallaan tukahdutettu muka nukkuessa, hylätty metsään tai käyty jossain abortoimassa. Tiedätkö mitä tarkoittaa "kaakeliuunin nosto" ?
Sitä, kun nainen viime vuosisadan alussa yritti itseään rasittamalla aiheuttaa ei-toivotun raskauden keskenmenon.
Kammottavaa on se, että ihmiset eivät laiskuudessaan ja saamattomuudessaan käytä ehkäisyä joka toimii.
3 lasta, ei yhtäkään km tai aborttia, koska olen huolehtinut ehkäisystä kunnes oli lasten aika. ja minulle ne ovat olleet ilon asia.
Jokainen sen itse päättää. Kammottavaahan se on. Turha sitä on kenenkään kiistää.
Ei se minusta sen kammottavampaa ole ku jalan leikkaus, jos on pakko leikata ni leikataan, kudostase sikiökin on samalla tapaa ku se jalka.
Tilanteita on niin monia että ei siihen ole yhtä oikeaa tapaa.
Jokainen ihminen on yksilö jolla eri asiat painavat vaakakupissa... kukaan meistä ei tiedä kuka meistä on abortin tekijä, se voi olla äitisi, opettajasi, tätisi tai paljon ihailemasi siskosi. Ihan kuka vaan.
Joku päiva se voit olla sinä, ihan tilanteen ajamana/pakottamana.