Virpi Kuitusen elimistön hermotus
on väsynyt! Voi jee, mikä vaiva ja mikä muija! Ettei vain passailisi jostain muusta syystä? Ainahan se on suurissa kisoissa jotenkin sairas, milloin vatsatauti tai kuume ja nyt on sitten keksitty ihan uusi vaiva: elimistön hermotus väsynyt! Voi tuota luovuutta...
http://www.iltalehti.fi/kisaextra/200902259141320_ki.shtml
Kommentit (16)
Se on käyttänyt varmaan jotai ainetta taas ja yrittää olla voittamatta ettei epäillä
Ja täällä pyörii taas kovin urheilullista porukkaa. Hermotuksen hitaus tai hermoston väsyminen on ihan yleinen ongelma. Kun treenaa tarpeeksi niin kroppa menee väkisinkin "jumiin" vaikka kuinka huoltaisi. Eli kun lihakset eivät ole varsinaisesti jumissa, mutta kroppa on eikä hermotus pelaa.
Ei taida ihmiset tajuta kuinka kova saa olla jos meinaa huipulla pärjätä. Ei riitä että treenaa kuin mielipuoli ja huoltaa kehoaan, vaan myös onnen on oltava suotuisa ja yleensa jonkun muun on epäonnistuttava. Jaksotus harjoittelussa on osuttava lähes päivän päälle nappiin, tai muuten seuraa helposti elimistön ylirasittuminen.... hermosto väsyy.
T. huipulla urheillut
Sä sitten keksit aina ja huomaat ne olennaisimmat pointit asioissa ;D
tMutta täytyypä testata tosiaan illalla, "kulta, ei nyt onnistu tänäkään iltana eli lopeta se kähmintä. joo, ei ookkan pää kipee, kato mulla on nyt tänään vaan toi hermotus kovin väsynyt. kai sä ymmärrät?..."
Rauhallisesti, rauhallisesti..
Tuolla keksinnöllähän rajattomat sovellukset!Joree!! Mulla on nyt hermotus väsynyt. Viitsisitsääetsäviitisis imuroida ja nostaa pyykit narulle?
Onkohan Pietro pumpannut tytöstä parhaan puhdin pois?
Minä joka ehdotin dopingia. Olen myös itse kilpaurheillu ja tiedän kyllä ton, mutta tarkoitinkin, että aina pitää keksiä teko syy....
t.nykyään kyllä sohvaperuna ennen en
ja sori, etten jaksanut kirjoittaa kirjakieltä !
Täällä kai pitäisi;)
Oikeakielisyys on meille av-ihmisille ihan kunnia-asia...
Täällä kai pitäisi;)
Täällä kai pitäisi;)
erikseen kirjoittaminenhan on vaikeampaa kun pitää jaksaa painaa sitä välilyöntiä.
Tämä on vakava asia. Äidit olisivat paljon virkeämpiä jos kirjoittaisivat yhdyssanat yhteen, jäisi virtaa paljon muuhunkin kuin turhiin välilyönteihin.
seurannut Kuitusen uraa kovin tarkasti, joka väittää hänen olevan AINA kisoissa sairas. Kuitunen on viime vuosina pärjännyt varsin hyvin (ottamatta kantaa sen kummemmin menestyksen syihin) ja tänäkin vuonna on tullut voittoja, joten eipäs nyt kannata lytätä sen enempää.
t. itsekin hemohessiin sortunut (menetin hätäsektiossa 3l verta ja sain hemohessiä)
vakava yhdyssanavirhekin tapahtui juuri väsyneen hermotuksen vuoksi, palataksen ketjun pointtiin...?
että tuo väsynyt hermotus on kyllä todella vakavasti otettava tilanne, se nimittäin enteilee usein hermoromahdusta!
vakava yhdyssanavirhekin tapahtui juuri väsyneen hermotuksen vuoksi, palataksen ketjun pointtiin...?
http://www.hs.fi/urheilu/mmhiihdot/artikkeli/Saarinen+ja+Kuitunen+t%C3%…
"Kuitunen kasvatti omalla avausosuudellaan eron jo pitkälle yli kymmenen sekunnin.
"Tässä oli niin lyhyt palautusaika alkuerien jälkeen, ja me olemme kunnoltamme tämän porukan kovimpia, joten ajattelimme heti alussa yrittää pudottaa muut", Kuitunen kertasi suomalaisparin taktiikkaa"
Nyt pystyy voittamaan taas kun testeissä ei enää näy.
synnytyksessä niin väsyneeksi, että sekä hemohessiä että verta piti saada.
Suosiolla jätin kilpailuja sen jälkeen väliin.
Tuolla keksinnöllähän rajattomat sovellukset!