Vielä viimevuonna olin niin onnellinen ettemme eroaisi koskaan...
Vuosi naimisissa,yhteiseloa jo 15.v lapsia , oma koti ja kaikki oli niin ihanaa! Kunnes kerran riidan päätteeksi kysyin haluatko erota nyt vai ensivuonna..leikilläni tietysti, niin mies vastasikin että kyllä tänävuonna! ei rakasta enää eikä halua olla kanssani!!! kun kysyin eropapereista niin mies sanoi, että ei nyt hätäillä, hän asuu kanssani koska ei ole muulemma muutakaan paikkaa. Kun kysyin haluaisiko hän olla vielä joskus olla kanssani niin vastaus oli, kyllä varmaan! kun kysyn jätätkö minut, vastaus oli, et tässähän mä oon...On itsekseen asioita mietinyt ja AJATELLUT ITSEÄÄN!!! Mutta minulle ei ole voinut tunteistaan puhua. OLEN NIIN JÄRKYTTYNYT! Todella ahdistavaa kun ei voi "suunnitella" yhteistä tulevaisuutta, lomia jne..kun ei tiedä mitä huomenna tapahtuu. Mennään nyt päivä kerrallaan, mutta mua todella masentaa ja ahdistaa kun ei ole mitään varmaa...kiitos kun sain avautua!
Kommentit (6)
Sulla on todella outo käsitys leikinlaskusta. Ei ihme, että miehesi suuttui ja vastasi noin. Erolla ei uhkailla, ellei olla tosissaan, muuten se on kiusaamista ja vallankäyttöä.
Koeapa pyytää mieheltäsi anteeksi tuota typerää heittoasi.
"Kunnes kerran riidan päätteeksi kysyin haluatko erota nyt vai ensivuonna..leikilläni tietysti, niin mies vastasikin että kyllä tänävuonna! "
tosin meillä en minä ole erosta kysellyt, mutta viime kesänä mies ilmoitti eroavansa yli 20 vuoden avioliiton jälkeen!? No ei sitten lähtenytkään mihinkään kun sanoin, että eihän rakkauttta voi pakottaa...ole hyvä ja mene!
Lasten takia ei kuulemma lähtenyt...Tammikuussa uhkasi uudelleen läheä ja kun sanoin , että mene samantien niin eipä tuo ole vieläkään mennyt!? Edeeelln kuulemma lasten takia on tässä!
Tunteita ei minua kohtaan ole...korkeintaan viha...ei kosketa, ei puhu, ei huomio edes minun olemassaoloani, ei nuku samassa huoneessa, ei siis yhtään mitään "normaalia":/
Millä minä saan tuon miehen lähtemään?! Kuinka kauan mun täytyy elää näin? Mies sanoo vain, että tämä on hänenkin kotinsa eikä hän lähde lasten takia!!
Kun kysyn, että onko hän onnellinen, niin vastaus on että kyllä hän on onnellinen lasten kanssa! Ja vaikka sanon että minä en ole onnellinen ja pyydän häntä lähtemään niin hän korvaansa lotkauta minun sanoilleni:(
En kestä enää kauan...
Meillä ollu "tilanne päällä" tosin vasta kuukauden. Tänään alko taas masentaa ihan hirveesti kun en tiedä mitä on tulevaisuudessa. Mies ei koita edes ymmärtää että haluan joitain vastauksia. Minä olen kaiken lisäksi raskaana :(
tosin meillä en minä ole erosta kysellyt, mutta viime kesänä mies ilmoitti eroavansa yli 20 vuoden avioliiton jälkeen!? No ei sitten lähtenytkään mihinkään kun sanoin, että eihän rakkauttta voi pakottaa...ole hyvä ja mene!
Lasten takia ei kuulemma lähtenyt...Tammikuussa uhkasi uudelleen läheä ja kun sanoin , että mene samantien niin eipä tuo ole vieläkään mennyt!? Edeeelln kuulemma lasten takia on tässä!
Tunteita ei minua kohtaan ole...korkeintaan viha...ei kosketa, ei puhu, ei huomio edes minun olemassaoloani, ei nuku samassa huoneessa, ei siis yhtään mitään "normaalia":/
Millä minä saan tuon miehen lähtemään?! Kuinka kauan mun täytyy elää näin? Mies sanoo vain, että tämä on hänenkin kotinsa eikä hän lähde lasten takia!!
Kun kysyn, että onko hän onnellinen, niin vastaus on että kyllä hän on onnellinen lasten kanssa! Ja vaikka sanon että minä en ole onnellinen ja pyydän häntä lähtemään niin hän korvaansa lotkauta minun sanoilleni:(En kestä enää kauan...
Vie eropaperit HETI, älä kiduta pidempään itseäsi ja kyllä lapsesikin tilanteesta varmaan kärsivät. Kun jätä eropaperit, niin yksi askel on otettu ja homma etenee.
älä kiusaa itseäsi turhaan; ero teillä edessä ilmeisesti jossain vaiheessa.
Meillä mies ensin uhkasi erolla - ei kuitenkaan ottanut sitä
toisella kertaa vei eropaperit, mutta harkinta-ajan päättyessä ei sitten toiminutkaan. Kolmas kerta toden sanoo; nyt mulla on jo kämppä katsottuna. Raskasta aikaa tämä kaikki on ollut ja nyt vihdoin tajuan miten helpottavaa on, kuin tällainen juupas-eipäs -homma on ohi. Ei tarvitse koko ajan jännittää mitä tosiaankin huominen tuo tullessaan...
Miehesi vastaukset kuulostavat niin ristiriitaisilta, ettei hän taida itsekään tietää mitä haluaa.