Olen ylpeä siitä etten koskaan joudu naimisiin
Olen yhden, kohta kahden lapsen yh, eikä ole pienintäkään aikomusta koskaan menna avo- tai avioliittoon.
Lasteni isän kanssa seurustelen jo 9:ttä vuotta ilman minkäänlaista tarvetta virallistaa suhdetta. Oma vapaus on parasta mitä elämässä tiedä, eikä se vähennä isän osallistumisen määrää lasteni elämässä
Kommentit (8)
Omistan puolet omaisuudestamme (suurimmaksi osaksi miehen hankkimasta) ja jos mieheni kuolee ennen minua saan leskeneläkettä.
mutten myöskään pääse naimisiin. En näe asiassa ylpeilyn tai häpeilyn aihetta.
koskaan JOUTUNUT naimisiin vaan pääsin.
t. naimisissa 20v
Omistan puolet omaisuudestamme (suurimmaksi osaksi miehen hankkimasta) ja jos mieheni kuolee ennen minua saan leskeneläkettä.
Ilmeisesti ap:n suhde toimii hyvin jos kerran lasten isä on kuviossa mukana ja kantaa kortensa kekoon.
Miksi meidän kaikkien pitäisi rakentaa elämämme samasta muotista? Ei avioliitossa mitään niin ihmeellistä ole.
Käsittääkseni suomessa ei joudu naimisiin kuin joidenkin mamujen lapset.
Pitää olla ylpeä, ettei kukaan ole halunnut naimisiin mun kanssa.
olen erittäin ylpeä siitä, että olen ollut saman miehen kanssa naimisissa 18 v , eikä tee mieleenkään vaihtaa miestä. Onni on tavoiteltava asia ja olen nöyrästi ylpeä siitä, että olen saanut kokea tämän.
lasteni isä on ehdotellut yhteisen omaisuuden hankkimista, ikäänkuin sitoutumisen merkkinä, en ole suostunut hankkimaan muuta yhteistä kuin lapset.