Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita joilla alkion siirto maaliskuussa

24.02.2009 |

minä viimeisiä alkioita ajattelin käydä hakemassa matkaan todennäköisesti maaliskuun ekalla viikolla. Pakkaseen on jäänyt kaksi ja molemmat sulatettaan ja siirretään jos vain selviävät.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä onnistunu täälläkään. Melkonen masennus päällä, 6 vuotta lapsettomuutta takana ja pelottaa isosti ettei koskaan onnistu. Ja kuten Katinallakin, meillä on raha-asiat päin seiniä ja parisuhde kriisissä ja tuntuu vaan että koko elämä kaatuu päälle... no, eiköhän tästä taas nousta...

Parempaa onnea vielä piinaileville :)

Ja ihanaa kevättä ihan kaikille!

Vierailija
42/45 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on kavala vaiva, onneksi ollaan menosa kovaa vauhtia kevääseen ja aurinko edes vähän piristää, vaikka elämä muutoin näyttääkin synkältä juuri nyt... Toivottavasti saatte suhteenne kuntoon ja kriisi on voitettavissa. Silloin se kääntyy voimavaraksi ja vahvistaa suhdettanne entisestään.

Rahasta olen ajatellut niin, että se on vain maallista ja jos tuntuu, että asiat sen suhteen on solmussa, ei elämä ole ohi, vaikka kärsisi henkilökohtaisen konkurssin. Se on ehkä tilaisuus elämän muutokseen, eikä edes välttämättä huonoon suuntaan. Se on mahdollisuus löytää elämään jotakin uutta sisältöä ja ehkä hidastaa vähän vauhtia. Jos näin surullisesti käy, toivon, että rakkaus kestää, koska silloin perhe ja parisuhde nousee suurempaan rooliin ja sehän on kuitenkin elämässä tärkeämpää kuin mikään materia mitä rahalla saa. Eikä se ole rahalla ostettavissa.

Täällä piinailu jatkuu edelleen, vaikka olen aivan varma, että menkat on tulossa, sillä oireet on niin vahvat. En oikein tiedä onko mitään mieltä enää jatkaa noita Lugeja, koska vatsakivut ovat nyt jatkuneet pari päivää ja olo on turvonnut. Eli tuskin mä väärässä olen niiden menkkojen suhteen. Luget kai vaan pitää ne poissa, kunnes lopetan niiden ottamisen. Vielä ei siis menkkoja ole kuulunut, vaikka joka kerta kun vessassa käyn olen ihan varma että nyt ne alkoi.

Että sellaisia täällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siirrettiin tänään yksi sulatuksessa hieman kuulemma kärsinyt alkio - halusivat kuitenkin siirtää sen mielummin kuin sulattaa uuden. Toiveet ei-niin-korkealla liityn piinailijoiden sankkaan joukkoon.

Vierailija
44/45 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista teille joilla ei tällä kierroksella tärpännyt, lämmin halaus ja voimia uusiin koitoksiin!

Jännittelen täällä takavasemmalla piinailijoiden puolesta ja pidän tietysti kovasti peukkuja pystyssä:)

Vierailija
45/45 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa näytti raskaustesti. Fiilis jotenkin turta. Onko vuosien piina vihdoin ohi.. Kunhan pieni pippuri jaksais loppuun asti mukana hengata.

Tsemppiä muille piinaajille. Onnea uuteen kertaan jos nyt ei tärpännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän