Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää! Synttäreistä asiaa.

Vierailija
24.02.2009 |

kyllä se uimahalli siellä pysyy,ei se mihkään karkaa... Krja juttu=(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua suututtaa. Lapsellani oli 10-vuotissynttärit, joihin kutsuimme tietty myös sen parhaimman kaverin. Lapseni varmisti vielä paria tuntia ennen synttäreitä, että onko kaveri tulossa. No, ei ole tulossa kun kaverin äiti sanoi että menevätkin uimahalliin. Siis UIMAHALLIIN, vaikka olisi ollut täällä synttärit! Eikä olisi edes ilmoittanut mitään, ellei lapseni olisi soittanut. Kiva kun varaa tarjottavia ja ohjelmaa, ja sitten ei viitsitä edes ilmoittaa. Ja olisi sinne v***n uimahalliin voinut mennä vaikka toisena kertana! Ja lapsikin olisi halunnut tulla mieluummin synttäreille. Siis mikä tampio mutsi!

Ärsyttää tällainen ehkä pienikin juttu, mutta olen raskaana ja ärsytyskynnys on matala...

Vierailija
2/4 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytiin niin, että vaikka kutsussa pyydettiin ilmoittamaan, pääseekö lapsi synttäreille, niin jotkut vain jättivät vastaamatta. Kun sitten soitin parille "tärkeimmälle" lapselle = äidille, niin joo, eivät ole tulossa, kun a) lapsi on ujo ja b) ei nyt kerkiä olisivat edes ilmoittaneet ihan itse. Lapseni pahoitti mielensä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla välinpitämättömyyttä.

Vierailija
4/4 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johdu raskaudesta, kyllä muakin ottais päähän, vaikka en raskaana ookaan! Jotkut on ilmeisesti niin ajattelemattomia, etteivät ilmoita poissaolostaan. Ihan kuin uimahalliin ei pääsisi muulloinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi