Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muistatte kaikki synnytykseen liittyvät aikamääreet ym. ihan tarkasti?

Vierailija
24.02.2009 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se synnytyskertomus jonka saa mukaan sairasta, kun on vauvan synnyttänyt, juu know :)

Siinä ne lukee varsin selvästi...

mihin aikaan alkanut ponnistus, millon tultu sairaalaan, millon vauva syntynyt, millon alkaneet säännölliset supistukset :))

Ei sen kummempaa, tykkään vaan säästää ne paperit, sitten lapsille, kun saavat omia lapsia

Vierailija
2/7 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ne mitä äitiyskorttiin kirjoitettu. Sieltä ne tiedot mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperilla mun synnytyksen tapahtumat. Siinä on kaikki kellonajoista annettuihin lääkkeisiin ja toimenpiteisiin...

Vierailija
4/7 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papereista joudun lunttaamaan, jos joku tarkkoja tietoja kysyy. Kuopuksesta muistan, että syntyi aamulla, esikoisesta en edes sitä!

Vierailija
5/7 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperilla mun synnytyksen tapahtumat. Siinä on kaikki kellonajoista annettuihin lääkkeisiin ja toimenpiteisiin...

Tietty muistan kyllä muutenkin että laitokselle mentiin klo 20:00 ja lapsi syntyi 17:54. Että melkein 22 tuntia siinä meni. Muut tiedot lunttaan paperista jos täytyy tarkkoja aikoja tietää.

Vierailija
6/7 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen synnytys kesti ekasta supistuksesta laskettuna 3 tuntia ja 20 minuuttia. Ponnistin 13 minuuttia. Sairaalassa oltiin klo 19.36, salissa 20.10. Vauva syntyi klo 22.03.

Kuopuksen synnytys kesti kalvojen puhkaisusta 1h 40 minuuttia, Kalvot puhki klo 13.00 ja vauva syntyi 14.40. Ponnistin 2 minuuttia.

Ei tarvi luntata =) Esikoinen 5v. ja kuopus 2v.

Vierailija
7/7 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muutenkin unohtelen aina kaiken.. Töissä eräs kysyi, millon mulla on laskettu aika ja menin ihan hämilleen, piti 10sek miettiä, että millon se olikaan :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi