Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina puhutaan yksinhuoltajien köyhyydestä?

Vierailija
24.02.2009 |

Toisilla on myös sellainen piirre kuin tahtominen ja yrittäminen. Ei minun luonteeni antaisi periksi tuollaiselle laiskottelulle! Tehdystä työstä on aina jotain hyötyä, maksettiinpa siittä hyvin tai huonosti.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset pärjäävät ihan hyvin ilman rikasta mummoakin, kun he tottuvat vaatimattomampaan elämään jo pienestä pitäen.

Myös eri hyväntekeväisyys- ja lastensuojelujärjestöt kustantavat pienituloisten perheiden lapsille matkoja, retkiä ja muuta yhtäläistä huvitusta kuin parempituloisimpien perheiden vanhemmat kakaroilleen.

Eli lapseni eivät jää mistään paitsi, se mitä he eivät saa, sitä he eivät tarvitse. Kulutusyhteiskunnassakin voi elää niukemmin ja vaatimattomammin ja olla silti onnellinen.

Vierailija
42/48 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan oikeasti pienipalkkainen yh, jota ottaa pattiin kun käteen jää vähemmän kuin yhteiskunnan tuilla elävillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti anna tuollaisiin keräyksiin mitään!

Varmaan sanoit miehellesi, että käytät ehkäisyäkin.

Ja lapset kasvatat samanlaiseksi eläteiksi.

Teiltä pitäisi ottaa kaikki tuet pois, sitten sinulta voisi kysyä, miten pärjäät ilman.

Vierailija
44/48 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kannattaa lopettaa se rahapelienkin pelaaminen, ettei valu rahat luusereille.

Vierailija
45/48 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinkin olin muutaman kuukauden koeajalla ja totesin että ei sovi mun hipiälle.

Karenssi läpsähti, mutta sossu armahti ja maksoi koska olin raskaana ja tulevalle vauvalle piti hankkia yhtä sun toista ja eihän niitä olis pystynyt ostamaan kun päiväraha oli katkolla.

Vierailija
46/48 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 2 lapsen yh:n pitäisi tienata yli 2500 Eur/ kk, jotta työssä käyminen ns. kannattaisi rahallisesti (verrattuna yhteiskunnan tuilla elämiseen).

Vierailija
47/48 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta odotappa vain kun ne kasvaa..

ja saat kuulla siitä kun olet työtön yh ..

opiskeluaikoina mun kämppiksen äiti oli työtön köyhä yh ja ai että mä sain kuulla ja kärsiä siitä kuinka se ei saanut rahaa ja ei ollut varaa siihen ja tähän ja vippaa viitonen jne.. oikeesti ja sain vielä kuunnella tuota valitusta kolme vuotta.. et kiitti vaan..

Vierailija
48/48 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolta voivat käydä sen vitosen tai kympin lainaamassa jos hätä tulee. Lasten isä asuu tässä ihan meidän lähellä, jotenka sinne voivat sitten suoraan koulusta mennä välipalalle ja muuta mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi