Mitä ihmettä teen näiden haisevien kainaloideni kanssa?
Kainaloni hikoilevat ihan törkeästi. Tai itse asiassa se haju ei ole ongelma vaan se että se hiki on niin keltaista ja haisevaa. Esim valkoiseen tytötakkiini tulee sellaiset keltaiset kohdat kainaloiden kohdalle. Nyt ole niihin tabortia ruiskutellut monta kertaa ja hieronut vaalentavavaa pesuainetta. Tuolla koneessa pyörivät jo kolmatta kertaa ja vieläkin oli läikkää...
Deodoranteja olen kokeillut jo melkein kaikkia merkkejä. Varsinkin apteekin super tuotteita. Niistä vaan menee kainalot rikki ja muu ku rexona ei tahdo sopia. Peseydyn joka päivä ja kainalokarvat ei rehota... Nolo vaiva tää!
Kommentit (6)
Hormonikierukan kanssa kävi päinvastoin eli tuli hirveästi finnejä ja alkoi törkeä hikoilu, joka jatkui pitkään kierukan poiston jälkeenkin.
Gynen mielestä näillä asioilla ei ollut mitään tekemistä keskenään. Lässytti jostain jännittämisestä.
Uskon että mulla hikoilu on osittain hormonaalista kuten finnitkin.
Pahimpaan aikaan ei auttanut mitään ja paita vaihtui kesken työpäivän. Kun asia on muutenkin kunnossa voin vaikka pyöräillä 10 km töihin ja viettää päivän samassa paidassa ilman yhtään hikiläikkää.
Itse en ole kokeillut, mutta mieli tekisi.
Varaa aika ihotauti- tai allergologin vastaanotolle, ja kysele lisää. Sillä saanee avun ongelmaasi pariksi vuodeksi kerrallaan.
Yllättävältä suunnalta löytyi ratkaisu. Olin kaverin Oriflame kutsuilla. Menin pitkin hampain ja ajattelin että tilaan jotain halpaa ja pientä kun ei oikein kehtaa tilaamattakaan olla.
Ostin sitten deodorantin ja suihkugeelin. Nyt olen testannut kolmea Oriflamen deodoranttia ja kaikki toimivat 110%. Ei enää haisevia nihkeitä kainaloita eikä keltaisia läikkiä vaatteissa.
Etsi netistä Oriflamen sivuilta lähin jälleenmyyjä ja tilaa sitä Macadamia ja honey jotain jotain deodoranttia. Ei maksa paljon (3,90 mutta usein tarjouksessa 2,90 tai 2 yhden hinnalla) ja toivottavasti tehoaa sulla yhtä hyvin kuin mulla.
Paitojen läikät saa kuriin ihan tavallisilla pikkuhousun suojilla, sinne vaan kainaloon suoja eikä tuu länttiä paitaan. Mihinkään se ei sieltä kainalosta näy ja sitoo varmasti kosteuden mukana hajuakin. Kannattaa kokeilla.
Itselläni oli sama ongelma, kokeilin Batsit sun muut. Päädyin lopulta käyttämään deodoranttikiveä - se toimii ihan oikeasti! Ärsyttävää on se, että tavasta ei tiedoteta laajemmalle joukolle, on nimittäin pitkäkestoinen ja luonnonmukainen, eli mahdollisimman epäkaupallinen tuote.
Suosittelen silti!!!! Kainalot puhtaiksi ja dödökristallia päälle. Jos tuoksua haluaa niin sitten kevyt suihkaus muualle.
Se on tehokas ja sillä on ainakin Ruotsin allergia- ja astmaliiton tunnus.