Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheltä luottotiedot menneet, asuntoa vuokraamassa, kuka osais neuvoa??

Vierailija
22.02.2009 |

vuokrata asunnon omiin nimiisi. Toki miehesi mainitaan sinne muuttajien joukossa, mutta sinä olet vuokralainen ja sun luottotiedot tsekataan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmoittaa sitten isännöitsijälle/huoltoyhtiöön kaikki asuntoon asumaan tulevat henkilöt.

Vierailija
2/14 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä sellainen tilanne, että asutaan yksiössä miehen ja kahden miehen lapsen kanssa. Pitäisi siis saada isompi asunto, mutta miehellä luottotiedot menneet. Kysynkin, voiko vuokrasopimusta tehdä vain minun nimiini? Minulla kun ei mitään merkitöjä luottotiedoissa ole. Neuvokaa kiltit jotka tiedätte! Alkaa neuvot olla vähissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos nopeista ja hyvistä neuvoista!

mitäs osaatteko vielä sanoa (tai joku muu), kun huomenna oon asuntoa menossa kattomaan, niin kannattaako mennä yksin vai ottaa mies mukaan? ja sanonko, että mieskin on muuttamassa, mutta sopimus ei tule hänen nimiinsä.

ap

Vierailija
4/14 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa molemmila luottotiedot menneet ja ovat kyllä pari kertaa viimeisen 3v aikana muuttaneet. Aina ovat asunnon saaneet vuokramarkkinoilta, joku iso vuokrayhtiö, missä ovat, oisko VVO.

Vierailija
5/14 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei saatu hoasilta, koska miehen tiedoissa merkintä, emmekä tajunneet sitä ennen kuin laitoimme hakemuksen ja haimme molempien nimellä. nyt asutaan vvo:lla, mutta niin, että mä olen asunut yksikseen tässä ennen kuin mieheni muutti (+ hänen lapset) tänne. nyt olis pienempi vuokravälittäjä, jolla olis niiiiiin hyvä asunto meille. siksi kyselenkin, että miten kannattais toimia, että saatais se! eli otanko miehen mukaan katsomaan sitä ja sanotaan, että tulee vain mun nimiin (mitä jos kysyy miksi??) vai menenkö yksin vain? ja mahtaako kysellä, miksi olen yksin muuttamassa 3h +k asuntoon. Kiitos neuvoistanne!

epätoivoinen ap

Vierailija
6/14 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätä mies kyydistä jos haluat pelata varmanpäälle. Eivät kysy 2:den muksun kanssa miksi haluat kolmion.

Vierailija
7/14 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut teette sen sopimuksen niin,et se on vaan sun nimissä,mies on siinä "muut muuttavat" kohdassa lapsineen..

Me ollaan kyllä saatu aina vuokra-asunto vaikka miehellä on luottotiedot menneet,vuokralla ollaan oltu yksityisellä,VVO ja kaupungilla..

Vuokratakuus vaan pitää olla mahdollista maksaa mahd pian,näin meillä on ollut.

Vierailija
8/14 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette joutuneet maksamaan, jos luottotiedot ovat menneet? Itse en ainakaan saisi mistään kasaan 3 kk vuokraa...

Me ollaan kyllä saatu aina vuokra-asunto vaikka miehellä on luottotiedot menneet,vuokralla ollaan oltu yksityisellä,VVO ja kaupungilla..

Vuokratakuus vaan pitää olla mahdollista maksaa mahd pian,näin meillä on ollut.

Vierailija
9/14 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä tarvitse kertoa ja kuuluuttaa.

Kerrot että olette nelihenkinen perhe jos kysytään miksi kolmio.

Vierailija
10/14 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ollut mitään ongelmia asunnon vuokraamisen suhteen, vaikka miehen luottotiedot olivatkin meneet. Miehen nimillä edellinenkin koti oli vuokralla, Kahden kk vuokratakuu maksettiin.

Nyt asumme omassa talossa, mutta ihmettelen miten käytäntö vaihtelee niin paljon. Ei meillä ollut ongelmaa saada yhteistä asuntolainaakaan vaikka edelleenkin miehen luottotiedoissa merkintä. on kyllä jo maksanut velkansa pois, mutta merkintä näkyy vielä vuoden verran.

Vierailija
11/14 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottotiedottomia luusereita ja sellasten kanssa eläviä=)

Vierailija
12/14 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs he sitten asuvat, veneen allako?

Vierailija
13/14 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei saanut asuntoa, kun luotot menneet maksamattomien vuokrien vuoksi. Turha oli selittää, että silloinen avovaimo oli vastuussa vuokran maksusta 8olikin sitten ostellut meikkejä, vaatteita yms ja luottanut että asiat jotenkin joku järjestää...) vuokrasoppari kun oli kummankin nimissä niin siinä meni sit miehen luotot.toinen tapaus oli järjestään jättänyt kaikki laskut maksamatta (maanisdepressiivinen) ja niitä merkintöjä MONTA sivua, ei saa asuntoa millään, asuu vanhempiensa nimiin vuokratussa asunnossa, ja tuskin onnistuu koskaan hoitamaan asioitaan ilman äitiä jaiskää, aikuinen ihminen...Pari puhelinlaskua tuskin merkkaa asuntoa hakiessa.

Vierailija
14/14 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet yksin ja sanot vaan että nelihenkinen perhe on muuttamassa, jos kyselee. Ei kai se kellekään kuulu kuinka isossa asunnossa ihminen asuu, vaikka olisi ihan yksinkin jos vaan vuokrat maksaa ajallaan. Asuin itsekin monta vuotta kolmiossa ennen lapsia. Silloisen miesystävän kanssa oli erottu, mutta asunto oli niin kiva ja hyvällä paikalla etten siitä mihinkään viitsinyt muuttaa. Ero kaksion vuokraankin oli aika nimellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä