Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kanssa Kanarialle tai muualle. Mikä olisi hyvä matkakohde?

Vierailija
22.02.2009 |

Maaliskuussa oltaisiin menossa, viikoksi. Kunhan jonnekin päin päästäisiin ja huoneistohotelli. Vinkkejä, mitä kohteita eniten kannattaisi katsella? Lapsi 4v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin kun lapset olivat 4v. ja 5kk.

Vierailija
2/6 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös 4 vuotiaan kanssa reissussa ja kohteena oli siis teneriffan play de las americas. Aika iso paikka, mutta siisti ja hyvä ranta. Loman kohokohta oli ehdottomasti retki loro parkkiin toiselle puolelle saarta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viikko oltiin Egyptin Makadi Bayssa. Finnmatkojen Saraya Suites. Poika vilkas 4 ,5 v. Paikka oli aivan ihana! Hotelli on nimenomaan lapsiperheille suunniteltu. Alueelle ei pääse ulkopuoliset ja kaikkialla oli todella siistiä! Ei voi verratakaan muuhun Egyptiin, jossa ollaan myös oltu. Altaan vesi +28 ja kivat leikkipaikat lapsille. Meillä oli myös Bamse-kerho. Aivan ihana ja aikuisetkin sai muutaman tunnin omaa aikaa.

Jos menette niin kannattaa ehdottomasti ottaa all inclusive. Erittäin edullinen ja ruokaa ja juomaa saa aina tarvittaessa. Lapsen kannalta ihan ykkönen, kun ei koskaan tiedä, mikä maistuu jne. Tässä hotellissa ruoka oli tosi hyvää! Huoneistoissa on kyllä mikrosta alkaen ihan kaikki ja astiat ym, mutta alueelta ei oikein saa (ainakaan edullista ) ruokaa kaupasta. Itse kannatan aina all inclusivea - lomalla en halua kokkailla ja tiskailla muuten kuin mökillä.

Meillä muuten poika oppi uimaan tällä reissulla!

Ainoa neg asia on Hurghadan kenttä! Hirveä häslinki ja jonotus. Mukaan näitä paikkoja varten käsidesi. Meille ei ainakaan tullut kellekään mitään vatsaongelmaa.

Vierailija
4/6 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuussa lämmintä noin 28 astetta, hotellin uima-altaan saman lämpöisiä. Hotellilta ilmainen bussikuljetus Amadoreksen rannalle ja Puerto Ricon keskustaan.

Vierailija
5/6 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienten lasten kanssa... kaikki hotellit on siellä rinteillä ja korkeuseroja riittää.

Ranta siinä on ihan ok, tosin aika pieni. Porukkaa rannalle riittää aurinkoisena päivänä. Paikka on suojaisa, vuorien välissä

Itse olen tykännyt Gran Kanarialla Bahia Felizistä. Väljä hotelli alue, ranta ei ihan kaikkien makuun, mutta Maspalomaksen dyyneille lyhyt matka

Vierailija
6/6 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kohde hyvine ja huonoine puolineen. Americasia pidetään nimenomaan lapsiperheiden ihannekohteena.

Kun valitsee omiin tarpeisiinsa sopivan hotellin ja sen sijainnin, niin sen jälkeen sitten onkin itsestä kiinni, miten tuota isoa kohdetta "hyödyntää". Vai hyödyntääkö mitenkään ja pysyy enemmän hotellin nurkilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä