Lue keskustelun säännöt.
Laitetaanko kultsepänliikkeissä korviksia?
Kommentit (3)
Mutta en missään nimessä noin pienelle edes siellä. Pitäisi lävistäjillä ja rei'ïttäjillä olla sen verran älyä, että laittavat reiät vasta sen ikäisille, jotka osaavat itse ilmaista tahtonsa. Vanhemmilta tuo älli monesti puuttuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta ite laitattaisin reiät omiin korviini hyvässä lävistyksiä tekevässä liikkeessä. Huomattavasti hygienisempää ja turvallisempaa. Laittavat sen neulalla eikä ampumalla.