Ostaako kukaan vanhoja LP-levyjä?
Vai kannattaako kantaa roskiin?
Tilat eivät riitä säilömään joskus ah-niin-ihania teiniajan Juicen, Eppu Normaalin, Beatlesin jne. levyjä.
Kommentit (25)
Nimenomaan älppäreitähän nykyään ostetaan taas, cd.t ovat mummokamaa. Eli joko MP3-latauksia tai älppäreitä....
Kaappeihin täytyy todellakin saada tilaa ja jos joku noista levyistä vielä jotakin maksaisikin, niin mikä ettei...
Hyppää 733 bussiin ja mene Hesaan. Hakaniemessä on liike, joka ostaa älppäreitä. Kävin muinoin myymässä Dingot ja Springsteenit....Levysi on varmasti haluttuja.
meilläkin on kasa vinyylejä ja jotkut niistä on harvinaisuuksia. Mutta pois niitä ei anneta kun ovat miehen nostalgiaosastoa....
vie levysi oliverin kirppikselle, siellä myy muutkin.
Järvenpäässäkin pidetään joka kesä jotkut lp-levyjen vaihtopäivät. Sinne hakeutuu kaikki keräilijät.
T: toinen keravalta
Tuo on varmaan aika harvinainen, kun tuo levy on muualla julkaistu vasta 1964. Mutta joo, toivottavasti ketjun aloittaja sai hyvän hinnan levyistä. Itsellä monta metriä vinyyliä hyllyssä ja jokapäiväisessä kuuntelussa ovat. Kokoelma myös kasvaa jatkuvasti edelleen.
tämä Hurriganesin LP on minullakin. Netistä löysin yhden liikkeen joka myi sitä 28e.Minulla on 60kpl tosi vanhojaLP levyjä. Olen yrittänyt selvitellä hintoja mut vaikeeta on. Haluaisin niistä myös eroon kun myin soittimen pois. Eipä ne liikkeet paljon tarjoa mut täytyyhän niittenkin elää.
Myy heti mulle vai otanko ilman?
En maksa palju mitää mut pääset eroon.
terveisin kauhia levynkeräilijätrogari
Älä myy liian halvalla.
Joukossa saattaa olla arvokkaita aarteita.
ainakin ostaisin, jos Beatlesia ja muita aarteita löytyy! Missä kaupungissa asut, ap?
mulla esim yksi harvinaisuus vinyylina,mita on painettu
joko 200 tai 2000 kpl, ja en tosin tieda arvoa,mutta meinaan
ottaa selvaa paljonko on arvo tana paivana
Anteeksi hidas vastaaminen.
Joku kysyi, missä asun ja vastaus on: Keravalla.
Missä lp-levyjen arvoa voi kysyä, netissä tai liikkeissä?
Ostetaanko vanhoja älppäreitä keräilyn takia vai kuunteleeko niitä vielä joku lp-soittimella?
Ja nykyään kun on myynnissä näitä usb-levareita, niin tuntuu että älppäreitä ostaa ihan kaikki! Meillä asuu levynkeräilijä ja meillä löytyy soittimia joka lähtöön:)
Divarit ostaa levyjä ja arvioi arvon. Hintaan vaikuttaa harvinaisuus ja kunto, ihan puhkisoitetusta naarmuisesta levystä ei makseta mitään. Toki paremman hinnan saat esim. huutiksessa.
Satunnainen levylistojen selaaja infoaa:
Minulla on alkuperäinen vuoden 1963 The Beatles A Hard Day's Night LP, josta voisin luopua hyvään hintaan.
juha.rostron@gmail.com
Pääkaupunkiseutu
Eli jos löytyy tai infoa mistä kannattaa kysellä/etsiä Kainuun alueelta, niin ilmoa... Tarvisin lp-levyjä taideproggiksiin, eli voi olla pilalle naarmuuntunut tai huonossa kunnossa oleva.
Laita mailia Zulu7@hotmail.fi jos on ylimääräisiä levyjä laittaa vaikka postissa.
Tilat eivät riitä säilömään joskus ah-niin-ihania teiniajan Juicen, Eppu Normaalin, Beatlesin jne. levyjä.
Terve!
Onko sulla vielä levyjä myynnissä? Voit vastata tänne: pohjoiskaari@hotmail.com
Voitko laittaa mailiin viestin?
TapioRaitanen@gmail.com
minulla taasen tällainen kokoelma,jonka takakannessa
lukee recording first published 1963.
m/v-kannet kasvoista.Parlophone plc 3045 tai 2045.
stoorit kappaleista takapuolella,sisäpussissa usea bändin levynkansi,tod.näk.tää on julk.-60-luvun ihan lopussa,kansi näyttää vanhalta!
Etupuoli laminoitu eli lakkapintainen..
Harmi,kun olen jo luvannut sen myydä.Nyt iskee katumus..vaikken bändin fani koskaan ole ollutkaan.
Onko
Vielä myynnissä?
minulla taasen tällainen kokoelma,jonka takakannessa
lukee recording first published 1963.
m/v-kannet kasvoista.Parlophone plc 3045 tai 2045.
stoorit kappaleista takapuolella,sisäpussissa usea bändin levynkansi,tod.näk.tää on julk.-60-luvun ihan lopussa,kansi näyttää vanhalta!
Etupuoli laminoitu eli lakkapintainen..
Harmi,kun olen jo luvannut sen myydä.Nyt iskee katumus..vaikken bändin fani koskaan ole ollutkaan.
joka ostaa älppäreitä. Kävin muinoin myymässä Dingot ja Springsteenit....Levysi on varmasti haluttuja.