Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi pistävänsä kaiken läskiksi.

Vierailija
22.02.2009 |

Jos jätän hänet.

Ei kuulemma tapaa lasta, eikä anna elatusavustusta. Sanoi menevänsä nukkumaan siltojen alle, tai vanhempiensa nurkkiin ja lopettavan työnteon. Sanoi menevänsä myös hirteen, jos niikseen tulee.

Ihanaa kiristystä, mutta mitä voin: Jäädä säälistä miehen miehen luo, jonka oma napa on aina lähimpänä kuin toisten.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäisit? Et ole vastuussa miehen elämästä. Ja jos hän ei elatusapuja maksa niin saat ne sitten muulta taholta.

Vierailija
2/16 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei maksa elatusapuja, ne saa muuta kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin niin vaikea repäistä itsensä tästä suhteesta. Tiedän, että se on tehtävä oman mielenrauhan/terveyden nimissä.

Pelkään vain, että huomenna huomaan antavani taas anteeksi ja yrittäväni jaksaa.

Ap.

Vierailija
4/16 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne jotka uhkailee itsemurhalla, sitä edes ikinä tee. Ja toisekseen, tollainen kiristäminen on tosi törkeää.

Vierailija
5/16 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän rakastaisi sinua, hän lupaisi tehdä mitä vain, ettet lähde. Hän tietää herkän kohtasi ja käyttää sitä kiristämiseen.

Vierailija
6/16 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon vain elät sitä elämää mitä sun mies haluaa, ja et sitä mitä itse haluat.

Toi on äärimmäisen lapsellista sun mieheltäs. Ja et todellakaan jää siihen suhteeseen enää.

Muualta saat kyllä sitä elatusta, jos siitä on kiinni sun eroaminen.

Vierailija
7/16 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde niin kauan kun tämä suunnitelma on voimassa eikä ole keksinyt alkaa kiristää huoltajuustappeluilla. mitä sitten tekee omalle elämälleen, se on hänen oma asiansa. sitä paitsi osa tai kaikkikin voi olla vaan uhoomista mikä ei oikeesti toteudu. ja vaikka toteutuiskin, niin ei ole sinun vastuullasi vaan miehen. sinun on annettava lapselle rauhallinen kasvuympäristö. lapsesi on sinun vastuullasi, miehesi ei ole. elatusapua saa kunnalta jos mies ei maksa. tsemppiä!

terveisin viikko sitten rankasta suhteesta eronnut, ja jo nyt olen huomannut kolme ihan fyysistä muutosta itsessäni: on helpompi hengittää, värit näen kirkkaammin ja selvemmin, ja makeanhimo on hävinnyt itsestään. ero voi tehdä hyvää!

Vierailija
8/16 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihania.

Ap.

Vierailija
9/16 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoin myös miehelle, että olen huono äiti, jos annan lapsen kasvaa tässä ilmapiirissä, mitä kotona meillä vallitsee.

Olen kyllä lukenut hankalista eroista, missä kiristetään lapsilla. Toivottavasti hän ei tajua tehdä sitä.

Ap.

Vierailija
10/16 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin näppituntumalta vain sanoisin että voi olla että alkaa kiristää lapsilla heti kun tajuaa että pelkäät sitä. lähde ennenkuin tajuaa ton lapsilla kiristämisen. ehkä veisin vieläkin pitemmälle asian ja suorastaan pyytäisin pitämään lapseen yhteyttä-silloin luulee satuttavansa sua eniten sillä ettei suostu tapaamaan lasta. jos siis on niin ilkeä ihminen että vain yrittää löytää tavan millä satuttaa sinua eniten. jos lapsen haluat pitää (ja kuulostaa siltä että lapsella ois parempi sun kanssasi) niin ehkei kannata näyttää miten paljon pelkäät hänen vievän lapsen. tutullani oli sama tilanne, ei ehtinyt lähteä ennenkuin mies tajusi kiristää lapsilla, nyt on kiinni miehessään kun ei uskallla lasten takia lähteä, mies ehti keksiä sen.

saisitko mitään todisteita kerättyä miehen tasapainottomuudesta? voit tarvita niitä.

Vierailija
11/16 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painukoon sinne siltojen alle jos ei ole selkärankaa parempaan elämään. Säälistä ei kannata kenenkään kanssa olla.

Vierailija
12/16 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne jotka uhkailee itsemurhalla, sitä edes ikinä tee. Ja toisekseen, tollainen kiristäminen on tosi törkeää.

Itsemurhan tekijät useimmiten ovat jollain lailla aiemmin viestineet aikeistaan olkoon se uhkaus tai joku muu tapa.

Ap:n tapauksessa tuo ei tietenkään ole syy jäädä suhteeseen.

Vierailija
13/16 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyttäytyy kuten uhkaa, tosin voi kyllä vaikeuttaa teidänkin elämää. Ja lapset menettää isän, jos ei aoi pitää yhteyttä tai tekee jotain itselleen. Kertoisin hänen vanhemmilleen tuon kaiken "uhkailun/kiristyksen", ehkä voisivat jutella pojalleen järkeä päähän. Ja eipähän tulis heille ihan yllärinä, jos kuitenkin päättää läskiksi laittaa elämänsä.

Vierailija
14/16 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kumpikohan on parempi: että tekee sen siellä siltojen alla, vai lasten silmien edessä kotona, tai lapset mukaan ottaen?

Vierailija
15/16 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kehtaa uhkailla sinua ja lapsia sillan alla asumisella ja elämänsä järjestyksen hajoittamisella, sinä et tarvitse häntä arkeesi.

Vierailija
16/16 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin saunassa.

Tiedän, että mies on omalla tasapainottomuudellaan saanut minut siihen mukaan ja todella olen huono äiti, jos en vie lasta pois tämmöisestä elämästä.

Tuntuu niin uskomattomalta- Mies ei ole ikinä ollut väkivaltainen ja juoppo pettäjä, vaan pikemminkin kotona viihtyvä tyyppi. Hänen ainoa vikansa on olla tasapainoton ja jotenkin maanisdepressiivinen.

Apua ei viitsi itselleen hakea, koska ei sitä hänen mukaansa kuitenkaan saa.

Nyt olen tullut tieni päähän ja minun sietokykyni raja on saavutettu. Hyvä mies se olisi, jos olisi " Normaali".

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän