Meille tuli aivan ihana keittiö!
Kommentit (13)
Elämästä pitää nauttia, kerranhan täällä vaan ollaan. Joten nautiskele nyt siitä uutuuttaan hohtavasta keittiöstäsi! :)
Tuttu tunne. Me tehtiin keittiöremontti parisen vuotta sitten. Vieläkin osaan nauttia keittiöstä täysin. Se on niin toimiva ja nätti nyt.
... ja osaksi olen niin hassu, että kuvittelen, että heti joku napsii ideoita. :) Olen haaveillut uudesta keittiöstä vuosikaudet ja tämä on tällainen kerran elämässä -juttu. Jotkut toiset toki rakentaa uusia talojakin vähän väliä. Olen suorastaan lapsellisen onnellinen ja innoissani...
ap
... ja osaksi olen niin hassu, että kuvittelen, että heti joku napsii ideoita. :)
ap
Meille tuli uusi keittiö 3v sitten. Aikaa paloi, ja hermoja, mutta rahaa melko vähän koska teimme "kaiken" itse. Kannatti! :-)
http://www.kvanum.se/product.asp?lang=1&productId={B9632C16-7AF7-42B1-821D-A4EC0AF690D3}
Tästä lähdettiin liikkeelle. Tiedän, etteivät kaikki suinkaan pidä näin romanttisesta tyylistä. Ihailen kyllä myös moderneja ja selkeitä sisustuksia, mutta en osaa kuvitella niitä meille.
Mallikuva oli siis Broby pärlgrön, jossa oli vanhahtavan maalaisromanttinen tunnelma.
minäkin haaveilen keittiöremontista, meillä 10v vanha talo. Edelliseen kämppäämme tehtiin keittiöremppa ja vähän ikävöin ihanaa keittiötämme pähkinätasoineen ja lasimosaiikkeineen...
onnistuisikohan minulta..
http://www.kvanum.se/product.asp?lang=1&productId={B9632C16-7AF7-42B1-821D-A4EC0AF690D3}
Meilläkin remppa edessä tai uuden teko kun nykyinen keittiö on niin pieni ettei nelilapsinen perhe tahdo millään syömään mahtua ja kaapista tahtoo tulla aina jotain niskaan kun aukasee, eikä siellä todella ole mitään ylimäärästä.
Joudumme tekemään "elintasopatin" keittiötä varten, toisaalta on ihana kun saa alusta asti kaikki suunnitella ja saan kaappeja kolmelle seinälle ja paljon.
Voisin harkita tuota ap.N suosikkia oikeinkin hyvin tyyliksi.
Mitään modernia en huoli millään.
Meillä vuosi sitten tehty täysin uusi keittiö ja vieläkin välillä vaan ihailen sitä. Ihana keittiö kutsuu laittamaan ruokaa viinilasillisen kera kynttilöitä poltellen!
Kannattaa panostaa keittiöön!
Täällä kateellisena kattelen ja kuuntelen toisten keittiöjuttuja. Muutaman vuoden kuluttua remontti meilläkin edessä.
Kertoilisitteko keittiöremppaajat, mitä suurinpiirtein keittiö tuli maksamaan? Kiinnostaisi kaikkine töineen, koneineen jne. Tokihan siihen vaikuttaa moni juttu, mutta jotain suuntaa kaipailen.
Tehtiin kovalla vaivalla keittiöremontti, aikaa ja rahaa paloi. Mutta ai että, on nätti... Voisin vaan oleskella nyt keittiössä koko ajan ja ihailla. Joskus yöllä vessassa käydessäkin on pakko kurkistaa keittiöön, kun siellä on niin kaunista. Heh, sisustusfriikki olen, pakko tunnustaa! Mutta kyllä kannatti.