Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yasmin e-pillerit ja mieliala

Vierailija
22.02.2009 |

Kokemuksia. Reilu puolivuotta on nyt syötä ko. pillereitä ja tuntuu että mieli mustunut samaa vauhtia. koko ajan on lasi puoliksi tyhjä ja mistään ei saa enää normaalia mielihyvää. Itkettää herkästi ja kaikki tuntuu olevan päin sitä itseään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne saattaa viedä myös seksihalut

Vierailija
2/10 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin noita vuosia sitten parin kuukauden ajan. Vaikutus mielialaan oli järkyttävä. Olin lähes koko ajan todella alakuloinen sekä väsynyt, ja päätä särki päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naama voi paremmin ja menkat kellontarkat. Seksiä tekee mieli ihan normaalisti, mutta limakalvot (värrki siis) ovat mielestäni kuivempia.

Vierailija
4/10 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin pari kuukautta. Mulla mieliala alkoi kovasti heitellä, masennus paheni, päätä särki, hermostuin lapsille jatkuvasti. Ennen lapsia käytin Diane Novaa, ne sopi sillon hyvin mulle. Välissä oli 6 vuotta kun en syönt mitään pillereitä. Nyt lääkäri suositteli mieluummin tuota Yasminea, koska ihoni ei ollut enää niin rasvainen (Diane Nova auttaa myös siis akneen). Lisäksi sanoi, että Yasminessa on alhaisempi hormonipitoisuus.

Nyt ollaan oltu kortsulinjalla, koska mulla on ollu muutenkin jo masennusoireita. Haluan tuntea ensin oloni terveeksi ja sitten ehkä kokeilla taas hormonaalista ehkäisyä.

Vierailija
5/10 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieliala on yhtä tasaisen epätasainen kuin ennenkin, vuodot niukat ja iho hyvä.

Vierailija
6/10 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia. Reilu puolivuotta on nyt syötä ko. pillereitä ja tuntuu että mieli mustunut samaa vauhtia. koko ajan on lasi puoliksi tyhjä ja mistään ei saa enää normaalia mielihyvää. Itkettää herkästi ja kaikki tuntuu olevan päin sitä itseään.

Olisko kierukka mitään joillekki sopii paremmin

Vierailija
7/10 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtamaan ehkäisyrenkaaseen.

Ne on muutaman euron pillereitä kalliimpia mutta edut on ihan lyömättömät:

ei päivittäistä hormonipiikkiä, ei tarvitse muistaa kuin 2krt kuussa eli ei tarvi hermoilla samalla tavalla kuin pillereiden kanssa, ei rasita maksaa.

Vierailija
8/10 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisyrengas on vienyt kaikki halut aivan totaalisesti.

Vierailija
9/10 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdoin monta vuotta syömäni femoden-pillerit raskauden jälkeisistä Cerazette (ihan kamala haluttomuus) Yasminiin, eikä sekään sopinut. Nyt ollaan oltu hetki ilman ja TJOTtailtu ja halut palanneet takaisin. Masennuksesta en osaa sanoa, mutta väsytti kyllä (tosin elämäntilanteella, töihinpaluulla jne oli varmasti myös vaikutusta).

Vierailija
10/10 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alakuloinen ja masentunut. Seksiä ei todellakaan tehnyt mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi