Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jess! ABC:n kassatäti.

Vierailija
22.02.2009 |

Olin lasten kanssa hiihtolomamatkalla ja pysähdyimme ABC:lle syömään. Lounasannoksiin kuului jälkiruuaksi jäätelö lapsille, jota viisivuotias poikani alkoi heti pyydellä. Myyjä nojautui tiskin yli ja sanoi erittäin napakasti: Sitten saa vasta kun on syönyt.

Minusta oli tosi hauska tilanne, tuli ainakin tenaville selväksi että jätskistä on turha haaveilla ennenkuin lautanen kiiltää :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla :)

Vierailija
2/3 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

spontaanisti toimia eri paikoissa ja eri tilanteissa. Ei tarvitse rumasti huutaen sanoa lapsille kun näkee aihetta. Esim. eilen kapassa neljä kovaäänistä lasta nauraa kikattaen ottivat hyllystä tavaroita märät rukkaset kädessä. He paiskasivat tavaraa takaisin ja sama rulianssi uudelleen.. en voinut ola sanomatta ettei niitä saa heitellä, niitä ostetaan.

Samoin kun joskus ohilukiessa olen huomannut esim. jonkun vaikka heittelevän kaverin hattua, niin kyllä puutun jos lapsi huutaa ja yrittää saada hattunsa.

Välillä joku ei ole antanut toiselle pyörää, vaan kiemurtelee ärsyttävästi omistajan ympärillä, ihan kiusallaan, ja puutun kyllä kun näen. Aika paljon on täytynyt puuttua, en voi esim. itkevää lasta jättää pulaan. Toki alkusytä kiusantekoon voi olla havaittavissa häviäjässäkin, mutta ainakin vaadin lyömisen lopettamista jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen pari kertaa sanonut myös, että sitten saa jälkiruoan kun on ensin ruoka syöty :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä