Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lähipiirissäsi lapsetonta naista, jolle sinun lapsistasi on muodostunut pakkomielle?

Vierailija
22.02.2009 |

Minun piti loppujen lopuksi hakea lähestymiskielto. Pelottava kokemus.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tunkee teille kylään ja kyläillessään "omii" lastenhoidon itselleen. Puhuu lapsistasi omille tuttavilleen ja pitää lastesi kuvia oman kännykkänsä näyttökuvana, vaikka ei ole edes lapsen kummi.

Minä pistin välit poikki yhden tällaisen äitiäleikkivän kanssa, kun kyläily alkoi olla jo jokapäiväistä ja muutenkin tämä naikkonen kuvitteli olevansa lapseni äiti

Vierailija
2/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsettomien lastenhoitovinkit tulee muutamalta lapsettomalta kaverilta aika helposti ja ovat just joo, niitä mitä itsekin olisin lapsettomana voinut antaa, mutta onneksi pidin suuni supussa. Yksi ystävä on lapseton vasten tahtoaan ja hänen kanssaa täytyy vältellä kokonaan aihetta lapset, sillä siellä voidaan loukkaantua verisesti ihan kaikesta. Yksi kaveri taas kuvittelee, että haluan osallistua ryypiskelyillanviettoihin lapseni kera, kutsuu aina meidät molemmat.....ja luettelee kuka muu lapsi on mahdollisesti tulossa, kiitos ei, mun mielestä kun kyseessä on kännäystä (siis ihan oikeaa kännäystä) eivät juhlat sovellu lapseleni, eikä oikein minullekaan nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun sukulaisnaisen puhdisteen lapsen korvat topsypuikolla ja napanneensa puolivuotiaan käsienpesulle nuoren äidin nenän edestä, että liekköhän kyseessä sama pakkomielteinen naikkonen, joka teki samoja temppuja mun lapselle silloin kun vielä päästin sen meille kylään.

Tämä leikkiäiti kertoi että hänen nuori serkkunsa oli saamassa ensimmäisen lapsen, että varmaan on siirtynyt ahdistelemaan tämän nuoren äidin perhettä kun minä annoin porttikiellon meille.

Vierailija
4/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastannut samoin kuin kolmonen

Vierailija
5/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää hyppii taas

olinkohan kutonen

Vierailija
6/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankki omaan autoonsa lapselleni turvakaukalon, jotta voisi kuskata mua ja lastani. Tämä sekopää tunki mukaan lastenlääkärille ja yritti saada vauvaani itselleen yökylään, jotta minä univelasta väsyneenä voisin nukkua.

No, en todellakaan antanut vauvaani hänelle yökylään, sen verran hälytyskellot soivat, varsinkin kun tämä leikkiäiti puhui aina lapselleni "minun nicopetteri", yms.

Vierailija
7/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi hoidella yhteyksiä lasten kouluun, käytti lapsia lääkärissä lupaa kysymättä, sisusti luokseen lastenhuoneen...

Vierailija
8/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin lähipiirissä nainen, joka esittelee lastemme kuvia joka paikassa (vaikka ei ole edes kummi). Avaimenperässä roikkuu kuvat meidän lapsista jne. Ostaa yliampuvia lahjoja ja haluaa ottaa jatkuvasti lapsia hoitoon. laittaa näille ruokaa ja viedä Linnanmäelle ym. Lapset vielä alle 3-vuotiaista, joten en millään haluaisi antaa hoitoon tälle toiselle.

Vierailija
9/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kylläkään ole lapseton, vaan omat lapset on huostaanotettu aikoja sitten ja eivät ole lämpimissä väleissä.

Vierailija
10/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olisin kiitollinen, mikäli joku osoittaisi noin paljon intoa olla mukana omien lasteni elämässä. Viestissäsi et tunnu kokevan tilannetta kovin ahdistavana, ja jos nainen on lähipiiriä niin miksei hän saisi purkaa omia äidinrakkaustunteita sinun lapsiisi? Lapsettomuus on ihan kamalaa, ja silloin on aivan mahtava juttu jos lähellä on lapsia joiden kanssa touhuta.

Lapset tuskin kokevat pahana asiana yhtä rakastavaa aikuista lisää heidän elämässään.

Vierailija
11/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elämä pyörii lapsiperheellisten kavereiden perheissä "muka äitiä auttamassa". Lahjoillaan kiinnyttää lapset itseensä ja yrittää ostaa lasten huomiota.

Kyllä pakkomielle on eri asia kun pyyteetön lapsirakkaus

Vierailija
12/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykeltään häiriintynyt pyörimässä lasten lähettyvillä?

Vierailija
13/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ohjaan meidän kahelin perhettäsi "auttelemaan".

Vierailija
14/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa työkaveri on ollut "vain" yhden (jo ison) lapsen äiti ja mulla niitä on kolme. Kummallakin kerralla työkaveri alkoi arvostella lapsilukuani ja tapaani kasvattaa lapsiani.

Vierailija
15/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla ihan terve sellainen, mitä muutamat täällä kuvaili... äkkiä poikki kaikki välit. Tulee joku kauhuleffa mieleen...

Vierailija
16/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jolla kyllä siis on lapsia, mutta ei ole päässyt sen yli, että lapset kasvaneet isoiksi. Omii nyt lapsenlapsiaan ja leikkii äitiä niille. Välillä jopa vahingossa käyttää sanaa äiti itsestään...

Vierailija
17/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tollasia ihmisiä ihan oikeasti olemassa!?! Kyllä tulee tosiaan mieleen joku kauhu leffa yms.

Noh, onneksi ei meidän tuttavapiiriin ole sattunut.

Vierailija
18/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti kukaan ystäväni ei ajattele minusta mitään vastaavaa. Minä nimittäin olen lapseton ja erittäin lapsirakas. Hoidan lapsia mielelläni ja usein pyyteleen veljeni lapsia kyläilemään ja vien niitä puistoihin jne. No toivottavasti en vaikuta noin psykolta kuitenkaan mitä moni kuvaili.

Niin ja.. Vauvan keskustelupalstaa joskus luen siksi, että moni lapsellinen on kehunut tätä. Ja haluan huomauttaa että luen vain osioita aihe vapaa ja seksi.

No tuskin ystäväni ja veljeni vaimoineen pyytelevät minua lapsiensa vahdiksi, jos kokisivat minut omivan lapsensa.

Vierailija
19/19 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa hän oli aina "äiti"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi