Lue keskustelun säännöt.
Keinoja aineenvaihdunnan tehostamiseksi
22.02.2009 |
kerro omasi ja tässä kymmenen valmista vinkkiä
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/paino.asp?id=1638516
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mulla on taas ongelma kun aineenvaihdunta on todella vilkasta. mutta kerron miten se mulla menee.
syön todella paljon ja norjmaalisti. varhainen aamupala(klo 5.30), aamupala klo 8, lounas klo 11, välipala klo 13-14 päivällinen klo 14-17, iltapala klo 20-21 ja sitten vielä yöllä joskus käväisen kaapilla. se mitä syön on normaalia ruokaa, kotiruokaa. itse tehtyä.
Olen perhepäivähoitaja ja siksi on noinkin tarkka ruoka aika. mutta sitten kun liikkuu päivänaikana kokoajan. 2kertaa käyn ulkona päivällä. sitten kun kerkeän käyn salilla tai latinobikissä. ihan vain reumani takia että paikat pysyy notkeina. muuten ei tarvitse "laihduttaa" tai katsoa ruuan perään.
ja mitä makeaan tulee en osaa syödä sitä. tietenkin silloin kun on "kuukautisten" aika silloin saatan syödä makeaa vähän. mutten muulloin. en koskaan ole ollut mikään sipsien tai karkin mässääjä..
raskaus aikana painoa tuli 20 kg. eli painoin 80kg ja se lähti vuoden-puolentoista sisällä pois. ihan vain olemalla ja liikkumalla.
tällä hetkellä painoni on 56kg siis normaali pituuteen verrattuna. mutta toivon suuresti että saisin ylä roppaan hiukan enemmän kylkiluiden päälle. tai vaikka noiden rintoihin muutaman siivun.
Onhan mullakin sitä mutta kun ne tippuu takapuoleen. mutta veikkaan että kun tässä vielä 10v menee niin hormooni toiminta hidastuu ja alkaa tuleen niitä kahvoja.
no mulla näin miten muilla?? onko kellään samaa ongelmaa?