Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako kuntien terveystarkastajat tms rottasodassa vai onko kunkin kiinteistön

Vierailija
21.02.2009 |

oma ongelma? Hyödyttääkö tehdä itse mitään jollei naapuritontit tee samaan aikaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antavat ainakin hyviä neuvoja jos ei muuhun rahkeet riitä. Velvollisuus tähän tulee terveydensuojelulaista.

Vierailija
2/5 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa, että asutteko taajamassa? Kuinka paljon rottia on?

Itse asumme kerrostalossa ja viime aikoina olen nähnyt useita rottia, jotka ruokailevat puun alla, jossa ruokitaan lintuja ja muutenkin käppäilevät pihalla. Haluaisin tuon lintujen syöttämisen loppuvan, kiinnostaiskohan terveysviranomaisia tämäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuosta syystä lintuja ei pitäis ruokkia maahan, ainoastaan puuhun tms ylös voi laittaa jotain roikkumaan. Ihan kamalaa jos rotat pesiytyy kerrostalon pihalle, voivat hyökätä vaikka kimppuun.

Eli pikaisesti yhteys isännöitsijään ja terveystarkastajaan. Tulee kalliiksi jos pääsevät asuntoihin asti.

Vierailija
4/5 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä avattiin...

Ap

Vierailija
5/5 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveystarkastajan tulee puuttua asiaan, jos rottia vilisee asuintalojen lähellä. Erityisen hanakasti tietenkin puututaan ravintoloiden ja ruokakauppojen haittaeläinongelmiin, mutta kyllä asuintalot ovat myös valvonnan alla.

Tiesittekö, että joissakin kunnissa terveystarkastajat jopa suorittavat myrkytyksiä esim. torakoille? Nää palvelut siis tosiaan riippuu kunnan rahkeista, mutta kannattaa kysyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme